Henne color en haarverf

Hallo allemaal,
Ik ben hier nog nieuw dus weet niet zo goed hoe en wat,
Maar een paar jaar terug was me haar best lang net aan me onderrug, toen wilde ik het laten knippen tot net over me schouders, na die knipbeurt ging het helemaal mis, me haar raakte me schouders niet eens aan… En het groeide gewoon letterlijk niet meer ik heb 3 jaar gewacht tot me haar net over me schouders zou groeien…

En ik had haar best vaak geverfd toen 6 weken terug hoorde ik vriendin prate over henne coler … Dus ik dacht oke iedereen zei is goed voor je haar dus ik wilde uitproberen… Maar me haar werd er super droog door… Nu is het nu is het 4 weken geleden dat ik heb geverfd met die henne coler, alleen me vraag nu is kan ik het nu verfen met normale verf? Want ik ga echt niet meer met die henne coler verfen en daarbij kan ik niet lopen met flinke uitgroei!! Help me

Ik ben niet zeker, maar ik denk dat als je nu gewone haarverf erover doet dat je haar officieel verpest is bovendien je kleur ook verkleurt dan…

IK zou je aanraden om gewoon het te laten uitgroeien. Uitgroei is niet leuk, dat weet ik zelf ook. Ik heb na één verf beurt besloten om mijn haar niet meer te verven en heb nu een uitgroei van 15cm.
(Gelukkig lijkt het nu op ombre haar, maar ik het begin zag het er niet uit)

Je haar heeft rust nodig. Al die producten verpesten je haar… Laat het even rusten en als je écht wilt verven, probeer het opnieuw.

Je kunt het niet met normale verf verven nu. Dus óf uit laten groeien, óf toch weer henna gebruiken.
Als je haar erg droog word kun je het mengen met kokosolie ipv water en andere verzorgende dingen toevoegen. Mijn haar word nooit droog van henna.
Verder gewoon goed verzorgen, niet teveel stijlen/föhnen en lekker veel haarmaskers ( kokosolie!) gebruiken.

haar verven over henna is geen goed idee, omdat in haarverf chemischedingen in zitten. ik heb gehoord dat je haar er groen van wordt.