Henna voor je haar

Is henna goed voor je haar?
want ik wil namelijk de Lush Henna gaan kopen…
heeft iemand hier wel is henna gebruikt?

x

ja, henna is heel goed voor je haar

henna is goed voor je haar maar je haar mag niet chemisch gekleurd zijn. ook als je het doet het ergens doen waar je lekker mag rommel maken want het is nogal een vies goedje om te gebruiken. maar het is idd lekker spul voor je haar.

Ja, het is zeker goed voor je haar. Heb het een paar keer gedaan.
Maar je moet het niet te vaak doen, als je het te vaak doet en daarna stopt is je haar er al aan gewend en wil die meer:D/

okee om maar niet nog een topic hierover te maken gebruik ik deze maar:
heeft iemand hier ervaring mee?
en weet iemand of je over rode henna bruine henna kan doen of ‘pakt’ het dan niet echt?
xx

jaah ik is Indd goed voor je haar

Inderdaad. Leek mij namelijk ook een leuk idee, maar ja… Ik verf mijn haar (met normale verf/chemischzzee zooi). En dan is het niet zo’n goed idee XD

ik zit toevallig met dezelfde vraag, want ik had vanmorgen op de Lush site gekeken voor die henna XD
maar ehmn…
wat gebeurd er met je haar dan?

-ik verf het al zeker een half jaar/jaar niet meer, ik weet niet of dat uitmaakt?
aangezien het nog wel in je oudere haar zit zegmaar…

weet hier iemand een antwoord op? (a)

ik heb echt geen flauw idee :stuck_out_tongue:

en eigenlijk zou ik ook wel een antwoord op mijn vraag willen hebben XD
iemand?

geen idee , je kan wel altijd een testplukje doen
upje voor ons :wink:

Ik denk dat je het nu wel gewoon kan verfen! :slightly_smiling_face:. Als je daarna maar oppast met chemische troep (dus eventjes een tijdje wachten)

http://forum.lush.nl/viewtopic.php?f=3&t=5863&start=0

yes, ik heb het gevonden

tussen ‘‘gewone’’ verfbeurt en henna verfbeurt moet wel ongeveer 2 -3 maanden zitten om beschadiging of rare kleureffecten te vermijden.
Maar verder kan het wel gewoon.

thankyou :grin:!

upje voor de andere vraag!

dankje ^^
laat je weten of het lukte met verven? :stuck_out_tongue:

hehe is goed!:stuck_out_tongue:

nog een upje voor jou dan :grin:

Wel beter dan gewone verf, maar je moet henna er, volgens mij, wel eerst uit laten groeien als je weer gewone verf wilt gaan gebruiken, omdat er metaalzouten ofzo inzitten…
En ik heb ook van mensen gehoord dat het soms afgeeft.

Ik heb wel ervaring met rode henna. Je kan bruine henna proberen, het wordt wel een beetje kastanje bruin (Roodbruinachtig). bij de meeste pakt het verschillend
Bij mij wordt het een beetje donkerrood met een paarse gloed. En bij mijn vriendin weer rood/oranje achtig. Maar als je blond haar hebt, zou ik het nie doen! Want dan krijg je Fel Oranje!

mijn moeder gebruikt altijd henna om haar haar mee te verven, het is wel effe een werkje maar het resultaat is prachtig!

welke henna gebruiken jullie/ je moeder eigenlijk? (a)
x