Henna verf ging fout. NACHTMERRIE! Hellup!

Ik heb mijn haar gister avond met Henna geverd, precies op de manier hoe Masha het ook in haar filmpje doet… Ik heb er wat koffie bij gedaan, dan zou het wat bruiner worden, ook dit werd vermeld in haar filmpje… dus niks verkeerds inprencipe. 2 uurtjes laten intrekken, haal de handdoek eraf, was het uit, droog het op, en ja hoor… ZWART HAAR MET EEN RODE GLOED EROVER. Dus zo geen bruin dat ik verwachtte. En ja, ik had een bruine henna poeder gekocht. Dit is vreselijk! En het ergste is, ik kan niet meer terug want het is Henna… Weet iemand, toch stiekem, een oplossing?

sorry weet niks dus maar upjee

ja, als je rode henna koopt, dán moet je er koffie bij doen toch? Het lijkt me logisch dat als je bruin koopt, en er ook nog die koffie bij gooit dat het dan vet donker word. Maar de kleur klinkt wel leuk, en volgens mij kun je niks anders doen dan heel veel antiroos shampo gebruiken.

bruine henna (zonder koffie) erover heen?

waarschijnlijk had je al donkerder haar, dus dan valt het al wat donkerder uit en dan ook nog koffiebonen waardoor het nog donkerder uitvalt = heel donker X)
maar geen idee wat je eraan kan doen, gewoon haarvef?

Totaal geen verstand van haarkleuring met Henna. Ik laat mn highlights altijd gewoon bij de kapper doenx]

Up dus

Nee ik had een beetje blond achtig/ goud haar door het verven en de zon… Ik had zware uitgroei dus ik wou eraf… Ik kocht bruin Henna en deed er nog wat koffie doorheen, voor een donkerbruin effect. Dat is nu dus een soort zwart met rood, maakt kastanje rood.

ik zou mascha even vragen, misschien weet die er iets op!

Henna over gewone haarverf is ook niet zo slim
je hebt geluk dat je geen reactie erop hebt gekregen (rode/jeukende huid, blaasjes enz ö!)
foto?
misschien staat het wel heel mooi.

mail mascha?

aah verschrikkelijk voor je, maar misschien staat het wel heel mooi?
zoals ze al zeiden,

ik zou als tip geven om je haar met antiroos shampoo te wassen dat werkte
bij mij ook toen mijn haar zwart uitviel (wel met gewone verf dan)
nu is het al lichterbruin, of je vraagt bij de kapper wat die eraan kan doen,

Het klinkt eigenlijk als een heel mooie kleur… weet je zeker dat je het wel verpest hebt? :stuck_out_tongue:

misschien is het toch wel leuk, heb je geen foto?
anders zou ik naar de kapper gaan… of je moet gewoon wachten helaas…

Het klinkt niet eens verschrikkelijk !
Plaats eens een foto :slightly_smiling_face:

ik weet niet of ik het goed heb gelezen maar zei je nou net dat je je haar al daarvoor wel eens hebt geverft met chermische verf zegmaar.
want henna en die chemische troep gaat niet samen… volgensmij zegt mascha dat heel duidelijk…

Koffie erbij… meid het was al bruin dus dat had je (denk ik) wel een beetje zien aankomen. Wat je nu moet doen? Op naar de kapper!

oef dat is kut

Mail Masha!
En zet eens een foto, mss staat het leuk?
Anti-roos shampoo gebruiken.