Henna metaalzouten

Hallo,
ik heb henna gebruikt en nu wil ik er chemische haarverf overheen, maar nou heb ik gehoord dat als er metaalzouten in henna zitten je geen chemische haarverf/kleuring eroverheen kunt doen.
Maar ik heb de verpakking niet meer, dus ik weet niet of er metaalzouten in zitten.
weet iemand dat?
merk: Henné El cahira Acaju mahonie

Tsja had je maar geen henna moeten gebruiken.

bedankt voor het advies :S maarniet heus…

Het kan idd verkeerd uitpakken. je kan in je nek een test plukje gaan doen voordat je hele haar groen is?

Ja sorry maar je weet dat als je me henna begint dat het een jaar duurt om het eruit te laten groeien.

En het merk weet je wel uit je hoofd? Respect :’)
*kijkt in kast*

OMG ik heb PRECIES dat pakje!

Ingredients:
Lawsonia Inermis
Sodium picramate
< ik denk dat dat metaalzout is, zit erin dus!

Even vraagje aan jou, ik durf 'm eigenlijk niet te gebruiken, aangezien het niet van de Tuinen komt, en ik daar eigenlijk uitsluitend m’n haar mee kleur. Is dit goed bij jou uitgepakt? Gewoon mooie, rode kleur?

Je had idd beter pure henna bij de tuinen of de henna blokken van lush kunnen kopen, daar kun je meestal wat makkelijker overheen kleuren en zit een metaal in.

Graag gedaan :see_no_evil:

:'D

@pivoine
Ja het is erg goed uitgepakt, als je wilt kan ik wel een foto van de kleur sturen.
kweet niet welke kleur haar je hebt, want dat kan ook uitmaken.
en ja ik weet het merk, khad bij google afbeeldingen gezocht naar henna mahonie en mijn pakje met de titel stond er toevallig bijXD

@READMYMIND , gheghe nee dat wist ik niet… kmoet me voortaan wat beter laten informeren voor ik er aan begin^^

btw bedankt voor reacties, kdenk dat ik haarkleuring op een onopvallend stukje uitprobeer…
want het zit er al best wel heel lang in…