hemelvaartsdag

hoii

ik zoek winkels in hoorn die open zijn op deze dag
zoals action

Google misschien? :slightly_smiling_face:

Hemelvaartsdag is een feestdag winkels zijn toch gesloten?
hier is alles gesloten

Maar dat ik weet, de Hema is wel gewoon open. In elk geval in Rotterdam, ik weet nniet of dat ergens anders wel zo is

Like, google?

volgens mij is het verplicht dat alle winkels dicht zijn.
maar misschien zijn er een paar uitzonderingen.

Ik snap het alleen niet. waarom moet je precies NU gaan shoppen. laat die mensen lekker ook genieten van hun vrije dag. ><

Hier is alles dicht, morgen is alles wel weer open volgens mij.

alleen tuin centrums bij ons :"(

ooo zijn dan dingen als uh restaurantjes of dingen met terrasjes ook dicht? "

Nee, want bijna al mijn vriendinnen moeten werken. :’)

Vaak zijn restaurantjes enzovoort wel open, bij ons alleen maar het tuincentrum.

Amsterdam is toch gewoon open? Want ik ga daar zo naartoe denk ik. Is niet heel erg in de buurt, maar redelijk :3

FIEUW, mooi. :"D Anders was gelijk mn hele dag naar de klote.

Amsterdam is gewoon open, er is alleen geen koopavond vandaag. Je moet het zien als een koopzondag

Typ bij google koopzondagen in… en je zult zien welke centra´s vandaag open zijn, zoals een koopzondag, zoals al gezegd werd.

bij ons is alleen de AH open :’)

Maar bij mij staat dat tuincentra’s en dat soort shit wel open zijn, en wijkcentra’s maar als er staat dat de binnenstad niet open is, betekend dat ook dat de restaurants niet open zijn :"D Want ik heb ook weer geen zin om daar voor niks heen te gaan, haha.

@Thermale Meestal zijn restaurants s’ avonds wel gewoon open. :slightly_smiling_face: Terrasjes weet ik niet zeker, dat hangt denk ik af van de eigenaar… of hij genoeg omzet enzo maakt op een dag als deze. x)

alleen de bouwmarkten en woonboulevards:P

terrasjes trouwens wel hoor denk ik… hier in nijmegen staat altijd helemaal vol maar ook omdat zoveel te doen is met hemelvaartsdag… zelfde als met koninginnedag doen ze :slightly_smiling_face: