Hema!

Hooooi, ik heb voor kerstmis een cadeaubon twv 25 euro gekregen.
En ik zou graag een beetje make-up willen kopen -nja, ik ben er nogal verzot op :$- maar ik durf niet goed want de meesten zeggen dat make-up van de hema echt slecht is.Duss…Gebruik jij producten van de hema?Zoja, wat gebruik je & zijn ze goed?

Alvast bedankt!xx

de wenkbrauwpotloden zijn heel goed,
de meeste kwasten zijn ook wel oke.
watt heb ik nog van daar, niet veel
uhmm dat was het wat ik heb van de hema,
maar de wenkbrauwpotloden raad ik echt aan!!

Ik heb kilo’s hema nagellak. Super chill spul. :slightly_smiling_face:

ik vind die wimperkruller wel fijn… voorderest koop ik daar geen make-up

De kwasten met zwarte handvaten zijn fijn, de oogschaduwkwastjes, maar de blendingkwast is vooral super! De nagellak is ook gewoon goed, meestal. Verder hoor ik dat de wenkbrauwpotloden goed zijn, zelf nooit gebruikt. En de blushes kunnen er ook wel mee door, niet geweldig maar wel gewoon goed! Ikzelf vond de wimperkruller wel fijn, maar sinds ik een nieuwe heb vind ik die van de hema maar prut haha.

hema makeup is best goed hoor!
zeker als je normaal geen dure merken koopt, dan zie je het verschil helemaal niet xd

Hema make-up is niet zo slecht
ik heb eyeliner, had mascara, heb lippenstift(hier worden je lippen zacht van alleen wel droog) foundation(is gewoon goed). Ik heb een tube met maskerspul erin zeg maar alleen daar krijg ik een beetje puistjes van…

Het wenkbrauwen potlood is inderdaad goed, wenkbrauwengel ook!
Ik heb het eyeliner kwastje met het zwarte handvat, wat redelijk is. Na een paar keer wassen was blijkbaar de lijm opgelost en toen schoot het handvat van het kwasje af, maar dat heb ik wel kunnen fixen met lijm.

Ik heb enkel witte nagellak van de hema en hij was echt heel fijn en goed dekkend.

ik heb gehoord dat de foundation daar ook wel ggoed was:P

Ik hou niet zo van de hema, al me’n sieraden van de hema zijn kapot…

Nagelak van de hema is wel goed vind ik

Ik heb kwasten en een primer van Hema, en die vind ik wel fijn. En ik heb een paar nagellakjes en die zijn ook wel goed.

Ik vind de foundation niet zo goed, hij blijft niet lang zitten.

Je kan je beter wat bh’s ofzo kopen. Dat zou ik ervan kopen :’)

Enige make up die ik van de hema heb, is een oogpotlood. En daar ben ik tevreden mee, is een aanrader.

Ik heb alleen die matte topcoat, werkt prima.

De perfect eyeliner van de hema is ook wel goed.

vloeibare eyeliner (ook zo’n stift)
de mascara is goed, de wimperkruller en de nagellak ook!

hele fijne kwasten!
ik heb ook zo’n pincet van de hema die de haar er zegmaar meteen uittrekt, ik kan niet meer zonder. :grinning: