Hema

Hoi meiden !
Laatst zag ik zo’n bord bij de hema staan:
Hema zoekt scholieren
Hoe oud moet je ervooor zijn om bij de hema te werken ?

Kusjesss

15, maar het liefste 16+ (dan mag je achter de kassa)
Maar het verdient heeeel slecht.

jamaar het is wel leuk werk !

Ik werk bij de Hema:)
Vind het heel leuk om te doen, maar betaald idd wel slecht. ze nemen mensen van 15 aan, maar 16 is vaak wel handinger want dan kunnen ze je ook achter de kassa zetten, wat lacoccinelle ook al zei.

Dat bord heb ik ook gezien !
Ik overwoog dat ook :open_mouth:
Ze nemen (zeker) geen 13 jarigen aan ?

^ nee.

Als 13 jarige mag je niet in een winkel.

Geen enkele dus.

@hierboven,
Het is gewoon het minimumloon toch?
Ik heb ook gesolliciteerd bij de hema, en ik woon in een stad en het is hier best moeilijk om aan een bijbaantje te komen die goed verdient, lees; bijna onmogelijk.

ik ben nu 15 en werk al 2 jaar in een winkel… en doe ookal 2 jaar kassa draaien.

OT: ol hoorde dat de hema wel slecht verdient… Maar volgens mij is het wel leuk werk :wink:

hema verdient WEINIGGGG & SLECHT :expressionless:
ik verdiende maar 3 nog wat

15 volgens mij.
ik werkte er toen ik 15 was iniedergeval :’)

Ik werk ook bij de Hema. Ik vind het echt heel leuk en doe het daarom ook niet voor het geld.

Ik ben 18 en verdien zo’n 4, 30 euro

is de hema dan zo’n leuke winkel om in te werken? :’)

Ja vind ik wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

‘Mijn’ Hema wel iig.

Ik heb er ook gewerkt, t was altijd wel gezellig met de collega’s maar ik kreeg er amper uren en ze betaalden heeel slecht! Dus aan de hand daarvan zeg ik; niet leuk om te werken.

Ohja bij de hema moet je minstens 15 zijn, het liefst 16 want dan mag je aan de kassa.

Geen idee.

Ik vermijd die winkel nu liever ik word er steeds aangesproken door mensen die vragen waar dit of dat ligt?
Werk er nieteens :stuck_out_tongue:

Ik heb gehoord dat Hema heel slecht verdient, haha jij nu vast ook.

Hmm kwa salaris is het wel iets minder dan de ah, maar wat niemand erbij verteld is dat je compesatieuren krijgt, dat betekent dat als je 3 uur werkt in de avond dat je een uur extra ‘kado’ krijgt uitbetaald, en op zaterdag anderhalf uur.

Je hebt trouwens ook hema fillialen die niet van hema zijn maar weer van een ander bedrijf dat zijn de kleinere zoals op station’s meestal en in kleine dorpen haha, die betalen heel slecht want je krijgt ook meteen je vakantiegeld in een ik heb toen in wassenaar gesolliciteerd en daar kreeg je je vakantiegeld er ook bij, terwijl je bij normale hema’s gewoon je vakantiegeld in mei krijgt (:
Plus dat je ook geen personeelskorting krijgt als je in zo’n ‘mini’ hema werkt.

15 maar als je 16 bent mag je achter de kassa.
& het is denk ik hartstikke leuk, bij de ah verdien je ook niet mega veel ofzo.

EN ER WERKTE LAATST ZO’N LEUKE JONGEN!
maar ik denk dat dat alleen voor de vakantie was. :[