HEMA

Wat vinden jullie nou van de hema?

Ik werk zelf bij de hema.

en zijn er nog meer die bij de hema werken?:grinning:
en zo ja: wat doe je? wat is je afdeling? etc
en zo nee: zou je er willen werken? heb je al gesolliciteerd?

xxx

nee ik werk er niet want ik mag nog niet werken.
ik vind de hema, tsja, écht hema.
alleen stinken die worsten xD

hemaa heeft echt leuek spulletjes
nee ikw erk er niet zou wle willen (A) :stuck_out_tongue:

Ik vind hema een ‘gewone’ winkel. Soms wel leuke spulletjes en niet te duur.
Ik zou er wel willen werken, maar de halve school werkt er al.

Hahaha ja die worsten stinken idd xD vind ik ook…
als we ze in de koeling moeten leggen pakken we meestal een plastic zakje ^^

Solliciteren dan maaaaaar!!

ECHT HEMAA!

Nee, zou er ook niet willen werken…

ik zou het best wel willen :slightly_smiling_face: maar waaarom ben ik nog maar 14 ?:’[

Ik vind de hema een geweldige winkel, en ga er ook elke keer dat ik in de buurt ben er even langs. En ik zou er wel willen werken maar ben pas 14 dus mischien als ik oud genoeg ben wie weet :slightly_smiling_face:

Wat veel mensen niet weten;

Je mag bij de hema al werken als je 15 bent! en dan ook kassa zitten hea, dus niet alleen schoonmaken xD

succes

Ik werk bij HEMA :slightly_smiling_face:, al 1,5 jaar! Eerst was ik aanvulhulp (je mag namelijk pas vanaf 16 achter de kassa… officieel) en had ik de sokken (panty’s, etc.), maar nu werk ik alleen nog maar koopavonden en soms op zaterdag.

dus als je 15 bent kan je al gewoon solliciteren?
wauw dan ga ik dat maar na april doen :stuck_out_tongue:
maar eh…stappen jullie gewoon op het personeel af dan of…?

Ooh, ik was 15 en mocht gelijk achter de kassa+klantenservice!!

Nou kijk, je gaat gewoon naar de klantenservice (die heeft elke hema)
en dan vraag je om een sollicitatie formulier =)
wat je eigenljik ook kan doen, dat deed een ‘nieuwe’ collega van mij, je vraagt naar de bedrijfsleider (of de gene die over het personeel gaat) en dan vraag je aan hém/háár of je een sollicitatie formulier mag. Dan ziet hij je al en dan heeft hij al een beetje een idee van wie/hoe je bent. Op een formulier kan je dat natuurlijk niet zien. Dan word je sneller aangenomen, of op gesprek gevraagd.

Succes!!

x

Hema is cooolll !!! Ze hebben er van alles!!! Van sokken tot brood en van ondergoed tot make-up !!

de hema is echt leuk, I <3 de hema. Maar ben nog veel te jong om er te werken:( zou het wel willen!

Wel leuke winkel, alleen stom, want laatst wilde ik chocolademelk met slagroom, hadden ze geen slagroom… :crazy_face: XD
In Aalten hebben ze alleen maar dingetjes of achterin broodjes, maar niet zo restaurant-achtig…

@ krullebos (ofzoiets) bedankt, want dit vroeg ik me ook al een tijdje af :slightly_smiling_face: ik ga in mei solliciteren, word dan 15 :dancer:

De HEMA is ge-wel-dig, ik heb laatst nog allemaal Jip & Janneke spulletjes gekocht.
Alleen ik moet nog een jaartje wachten … ik zou er wel graag willen werken !

HEMA FCKING RULES

De jip en janneke lippenbalsem van de hema blijft toch echt de beste.

omg jaaaa idd