HEMA stijltang van homepage!

hi iedereen!
Op de homepage staat van HEMA zo’n stijltang en nou vraag ik me af of iemand die heeft! Ik zou graag willen weten of hij goed werkt (ook bij redelijk lastig te stijlen haar?). xxx

nope

Je vindt dus dat hij niet goed werkt xD ??
Dat is dan duidelijk. :wink:

Ik vind hem best wel prijzig voor een huismerk.
Dus het zal wel goed zijn?

Op zich vind ik het wel een goede prijs,
maar meestal zijn goede veel duurder!
hoop nog steeds op iemand die hem gebruikt :pensive:

Ik heb zelf maar heel licht golvend haar en stijl het niet. Dus geen idee, ik hoop dat je iemand kunt vinden die je wel kan helpen. En heel misschien kun je op internet nog reacties vinden op dit soort producten? :angel:

ik vind het zelf echt een super lelijk ding maar mijn beste vriendin vind hem helemaal geweldig en heeft de fohn en stijltang gekocht…

de fohn werkt goed en de stijltang werkt ook goed maar zij heeft een beetje een slag en dus niet echt krullend haar… ik heb hem ook geprobeerd en ik heb grove krullen en bij mij werd het niet super stijl het was bij mij beetje golvend…

Ik heb niet echt heel erg krullend haar hoor, gewoon een goede slag met af en toe wel een mooie krul (soms zelfs pijpenkrul xD) Maar voor slag werkt hij zo te horen dus wel! Ga nog even nadenken of ik hem ga kopen :wink:

DUUR!? Haha, dan ben je echt een sloeber, of je hebt geen idee over de prijsklasse van die malle tangen? (Sorry, bedoel het niet bot.)

Er zijn er gewoon zoveel ik prijsklasse 90-120. (Denk aan CHI)
Die werken dan ook perfect. Ik betwijfel 't of deze tang goed zal werken, maar ik denk van niet. Bovendien ben ik nooit een fan van HEMA geweest.

Mijn advies: investeer 15 of 20 euro meer aan een Braun stijltang, dan zit je gegarandeerd goed. (En ja, die zijn op het moment wel te vinden voor 40 euro. Je moet gewoon de 'oudere versie’s nemen! Niet die 'zogenaamd verbeterde versie, want dat is slechts geldklopperij X’D)

Waar slaat dat op?! Voor een huismerk ding is hij nog best duur… Ik heb een keer een stijltang van een onbekend merk bij Kruidvat gekocht voor 6 euro dus. Dat slaat nergens op.

Ik denk dat ze bedoelt dat ze er geen ervaring etc mee heeeft… xd

Nou, dit vind ik echt een achterlijke reactie. Sorry hoor.
Hoezo iemand een sloeber noemen daarom? Ik hoor anders hélé positieve verhalen over de stijltang van de Action [¤6.49]. Ik heb er zelf een van 80 euro, maar 't ligt compleet aan wat voor soort haar je hebt wil zo’n stijltang werken. Die van de BRAUN zijn ook heus niet allemaal even goed. Er zitten altijd wel mindere producten tussen.

:crazy_face:

Ik vind wel dat je gelijk hebt in dat je beter iets meer kunt investeren in iets goeds, dan weinig in iets minders, maar de manier waarop je het brengt is ronduit belachelijk.

Hou je een beetje in zeg, jezus. Hoe durf jij iemand anders een sloeber te noemen? Walg van dat soort mensen…

maargoed ot; mijn zusje heeft die stijltang gekocht en bij haar werkt hij best goed. Alhoewel zei wel maar een beetje slag in d’r haar heeft… Bij mij werkte hij wat minder.

220 – 240 volt ~ 50Hz 90W
regelbare temperatuur 140°C - 200°C
temperatuur schakelaar
aan/uit schakelaar
keramische verwarmingsplaten

-------------------------------------------------------------------------------------
Is dat niet super warm?

Niet echt… met 200 graden krijg ik mijn haar niet goed stijl.

Oh haha het klinkt echt heel erg warm. Ik bedoel je bakt een taart toch ook in de oven op 200 graden?!

Ik droog m’n haren altijd op 140 graden, en stijl het helemaal perfect op 200 graden… Ligt aan je haarstructuur ofzo

Ja maar een taart bakken is natuurlijk wel iets anders als je haar stijlen he :stuck_out_tongue:. Maar zoals al gezegt werd ligt dat aan je haar. Als ik mijn haar met 230 graden stijl weet ik zeker dat het echt stijl is en meestal ook zo blijft… en met 200 niet.

upje