HEMA smoothies/ 1 euro ontbijt

Ik vroeg me af of sommige mensen wel eens voor een euro hebben ontbeten bij de hema? Is dat lekker? & wat krijg je er allemaal bij? Ik wil dit wel eens proberen alleen helaas ben ik nog al een uitslaper dus lukt het meestal niet. Als ik afentoe wat in de middag bij de HEMA neem is dat meestal een smoothie, die zijn daar echt lekker, en dan eigenlijk maar 1 smaak HEMA Mango Smoothie , laat even weten wat jij van de smoothies vind, en speciaal deze smaak ! x

Je hebt 2 topics aangemaakt, maar oké.

Ik heb dat een keer gedaan, en voor ¤1,- is het echt oké.
Ik weet niet eens meer precies wat je dan krijgt, maar dat kun je wel op internet vinden.

zou ik ook wel eens willen weten, up!

haha bedankt & ik weet naar mijn wete klikte ik maar 1 x , maar hij heeft hem zelfs 3 x neergezet =/

haha bedankt & ik weet naar mijn wete klikte ik maar 1 x , maar hij heeft hem zelfs 3 x neergezet =/

´´Bij HEMA kun je ’s morgens terecht voor een heerlijk ontbijtje. Voor maar 1.-. Een vers kopje koffie met een croissant, jam en een broodje met ei en bacon. Zo wordt buiten de deur ontbijten nog leuker. Je kunt het ontbijt tot 10.00 uur krijgen in de HEMA winkels met een restaurant. En wil je nog wat vitamines bij je ontbijt: tot 10.00 uur is er ook nog jus d’orange voor maar 0.50 euro.´´
http://www.hema.nl/nieuws/ontbijt.aspx

OMG waarom gaat alles bij mij dubbel …? :stuck_out_tongue:

lijkt me opzich best wel leuk:)

lijkt me lekker♥

^ Is het ook!

Hee, ik heb bij de hema afdeling food gewerkt.
Bij het ontbijt krijg je een kwart stokbrood met daarop een omelet. Dit omelet is niet vers, ze komen uit de koeling/diepvries en worden in de oven gelegd. De spek wordt ook in de oven gebakken.

Dan krijg je je kwart stokbrood, met daarop de omelet die koud is op het moment dat je hem krijg met dus bacon.
Ook krijg je een croissantje met jam uit een kuipje en een kopje koffie of thee.

Lijkt me leuk, maar ik kan heel slecht tegen brood (allergie) dus dat zit er niet in. :expressionless:

Er staat een heel artikel over in de Kampioen. :’)

wauw dat lijkt me lastig ! glutenallergie ofzo zoiets toch? wat eet je precies als je zoiets hebt dagelijks,? ben daar eigenlijk wel benieuwd naar ! kuss.

Hmm, ga wel eens naar de hema als ik de eerste twee uur vrij heb.
Je krijgt thee, een broodje met een omelet, een croisantje en een pakje jam. Meestal neem ik er dan ook nog een glas jus d’orange bij voor 0,50. Echt heeeel lekker. En gezellig met vriendinnen!

Volgens mij:
Een croissantje, een pistolet met bacon en ei & koffie/thee.
Ik zie altijd mensen gelijk 3 van die dingen nemen. :’)

Ik heb het zelf nog nooit gegeten (Eet geen vlees, ei etc.)

Die jus d’orange klinkt heeel interessant <3___<3

Ik weet het niet. Ben al meerdere malen bij de dokter geweest, sinds jongs af aan, maar die kan niets vinden. Ik kan voornamelijk slecht tegen brood en crackers. Voor de rest gaat het wel, al is het heel erg aftasten wat je nou wel en niet kan hebben. Ik eet tegenwoordig biologische broodjes en af en toe brood. Maar dat laatste kan ik dan niet lang achter elkaar eten, want dan ga ik me weer ziek voelen. :frowning_face:

wow ! Das heftig/vervelend joh ! Ik hoop voor je dat het ooit eens over zal gaan, dit is natuurlijk niet prettig ! loveee<3

Ja, vooral vervelend. Maar nu gaat het wel redelijk goed! Ben alleen iets vaker ziekjes dan een ander, maar daar zet ik me wel over heen (: