Hema schoolagenda

Heeft er iemand nog een (week)agenda van Hema 2014-2015 met insteekhoesjes die die niet gebruikt? :stuck_out_tongue:

Ze zijn overal op : (

bij ons in de hema zijn ze er nog gewoon hoor. heb je al in utrecht gekeken of een andere grote stad waar je in/ bij in de buurt woont?

Ik denk dat de meesten die een agenda hebben m wel gebruiken. Anders via internet bestellen als dat kan?

Ik zag op de website dat de agenda’s die nu uitverkocht zijn, binnenkort weer op voorraad zijn. Je kunt ook online bestellen op de website en bij een Hema bij jou in de buurt ophalen.

Ik werk bij de Hema in Utrecht en daar komen ze als het goed is nog wel binnen! (aangezien er nog steeds veel agenda’s worden gekocht). Ik heb mijne trouwens ook onlangs pas gekocht (vorige week) bij de Hema in Amersfoort, daar hadden ze ook nog gewoon agenda’s :slightly_smiling_face:

Oke thnx voor jullie reacties! Had al in Arnhem, Zoetermeer en Alpen gekeken maar daar waren ze allemaal op vandaar (met insteekhoesjes dan, er lagen nog wat restjes van andere agenda’s). Online staat die ik wil ook niet meer. Het jaar is ook inmiddels al lang begonnen dus ik dacht dan zullen ze niet meer binnenkomen… maar misschien nog even wat Hema’s langs dan.

@Faith: Dat las ik ook, maar staat er al heel lang op die manier nu
@Eefiye: ja haha klopt maar ik heb ook wel eens een agenda gekocht en kocht later toch een andere, en toen zat ik met die oude