Hema reclame

Sorry als dit in een ander topic moet, maar is er iets wat er aan de Hema reclame gedaan kan worden?
Het is namelijk best irritant als je muziek luistert en je hoort die reclame er steeds doorheen. Het meest vervelende eraan is namelijk dat je die reclame niet stil kan zetten en ik ga voor z’n reclame niet mijn muziek uitzetten.

Ik zou er danique even een mailtje over sturen. Maar waarschijnlijk gaat zij hier ook niet over, net als de nike reclame. Dat soort dingen worden door sales gedaan, is voor een bepaalde periode en gaat dan weer weg. Maar je kan haar natuurlijk wel een mail sturen met dat het irritant is dat je het niet op stil kunt zetten en of ze daar dan in ieder geval de volgende keer wel rekening mee willen houden.

Haar email is danique@girlscene.nl

Super!
Ga het gelijk doen!

Heb je geen addblock? Ik heb die reclame niet.

Nee, heb verder nooit echt last van reclames. Daarom vind ik addblocks niet echt nodig

Mijn geluid staat uit omdat ik muziek op ipod luister maar kan me voorstellen dat het zeer irritant is.

Hebben we net het ene gehad staat het volgende weer op de stoep.

Tijd voor een nieuw forum.
Dit is te belachelijk.

Ik snap dat het vervelend is maar Adblock is echt gewoon handig, ook voor andere sites.

Dat heb ik ook, echt heel irritant…

Ik krijg echt het heen en weer van die reclame. Hij begint ook echt om de zoveel tijd opnieuw. Als je dan een reclame op je site zet, zorg dan op z’n minst dat je bezoekers hem uit kunnen zetten of weg kunnen klikken. Dit is echt irritant.

Ik ook, heel irritant. Voorlopig maar niet meer op de homepage, ben niet van plan dat Hema gezeik door mijn eigen ultraprachtige gezang te laten zeuren.

add block downloaden! is super fijn

Net zoals met die van Maybelline