Hema 'it's my beautiful skin day'

Wie heeft ervaring met de Hema ‘It’s my beautiful skin day’ lijn?

Ik heb een serum uit de lijn en ben daar erg tevreden mee. Ruikt alleen wel heel sterk, het is wel een lekkere geur maar best erg aanwezig.

Ik weet niet of de makeup daar ook bij hoort, maar ik heb een foundation uit die lijn. Echt super fijn.

Ik heb de serum en dagcreme. Mijn huid is zo droog als de pest in de winter en de serum is echt een uitvinding! Geen velletjes meer aan mijn gezicht.

Ik heb de serum en svrub, die zijn echt fijn, de facewash is ook heel erg fijn hoor ik van veel mensen.
@Lisa: de make-up hoort niet bij die lijn, die valt weer ergens anders onder, maar ik kom niet zo snel op de naam.

Mijn moeder heeft een dag- en nachtcreme uit de ‘Hello mirror guess my age’-lijn en die zijn in ieder geval erg fijn! Ik gebruik ze zelf ook.

Ik heb de lotion voor de gevoelige huid en de scrub. Ik vind ze erg fijn en ruiken ook goed! Ik heb de serum ook maar die gebruik ik niet op reguliere basis maar af en toe dus weet niet echt of dat effect heeft.

Kun je hier terecht: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-algemene-gezichtsverzorging-topic-287227.1275.html