Hema gezichtsverzorging.

Wat vinden jullie van de hema gezichtsverzorging? zoals de reinigingsmelk, tonic enz?

ik wil de reinigingsmelk van de hema kopen, maar weet dus ook niet of die goed werkt etc. (; up

dat weet ik dus ook niet, up

ik weet het niet Ö
koop daar altijd wel mijn make up, ben wel nieuwschierig!
up voor jou

up

Ik koop altijd die facewash voor de jonge onzuivere huid. Die werkt voor mij prima.

Ik heb de gezichtsverzorging een tijd gebruikt, maar mijn huid werd er “trekkerig” van.
Wat ik wel heb is een “Cleasing mousse for dehydrated skin” van Hema, het riekt lekker en is een zalige schuimige mousse die je op je huid moet smeren, mijn huid wordt er zacht van en het gaat zwarte puntjes tegen.
(wil je een goede reinigingsmelk koop dan nivea: ik heb de verzachtende reinigingsmelk en tonic voor de droge en gevoelige huid, voelt superfris aan en trekt niet)
Voor de rest ben ik in de wolken over Hema(ik adoreer hem), maar de gezichtsverzorging ben ik niet zo tevreden over.

ik heb de reinigingsmelk voor mn make up eraf te halen,maar daar ben ik niet zon fan van,het voelt een beetje als een masker en hij haalt je make up er niet zo goed af,ik zou dan gewoon bij de kruidvat ofzo een tonic kopen voor mn make up reinigen,maar de rest van de hema producten qua tonic,en dat soort dingen zijn wel gewoon goed hoor !
UPJE voor jou !!

De maskers voor de vette en gemengde huid werken best goed voor dat geld, heb geen ervaring met de reiniging.

Ik heb de reinigingsmelk, die vind ik echt heerlijk! Lekker cremerig.
De oogreinigingstonic heb ik ook, die vind ik ook erg goed. Het haalt mijn mascara er makkelijk vanaf.

Je moet de reinigingsmelk ook niet aleen gebruiken maar in combinatie met een tonic.

Ik heb heel veel van de hema en vind het super.
De face wash en scrubcream zijn echt een aanrader.
De dag-nacht creme begint iets minder te worden.
Als je een droge huid hebt is die goed maar anders is die iets te vet

i lovee de hema tonic

ik heb ook wellleens tnic van andere merken gehad enzoo
maar hema tonic werkt echt het best echt al ht vuil gaat van je gezicht enzoo
en dat merk je ook wel vind ik vooral als je ene vette huid hebt werkt het denk ik goed
ik gebruikhem echt al heel lang en dat blijf ik doen :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb de reinigingsmelk met komkommer een tijdje gebruikt, die werkt wel goed. Niet slechter dan de reinigingsmeld die ik nu heb van Nivea of zo.
De make-upremover met olie erin vind ik niet zo fijn, maar alle make-upremovers met olie vind ik niet fijn, dus dat ligt niet aan die van de Hema.

bedankt voor jullie reacties!!! ik denk dat ik wel een reinigingsmelk en een tonic van de hema ga kopen