Hema foto agenda

heey meiden
ik vroeg me af of iemand van jullie de foto agenda van hema kent? Iemand die bijv. afgelopen jaar heeft gehad en wat je er dan van vond? Ofdat ie snel kapot ging en hoe de kwaliteit van de agenda was en de foto’s zelf? Enne hoe duur is ie eigenlijk? (en de verzendkosten??)
Want ik zou hem wel willen voor 07/08 dus daarom zou ik jullie meningen wel willen weten

Wat houdt zoon foto-agenda eigenlyk in?

Is een agenda met je eigen foto’s. Je moet 18 foto’s uploaden via de computer via een programma (dan zie je ook de agenda uiteindelijk, dus waar welke foto’s komen te staan)
en dan kan je hem bestellen via internet.

Meer info: http://www.hema.nl/site/hema-nl/fotoservice/online+fotoservice/albumprintservice/xp/menu.2/default.aspx

Vriendin van mij had die ze was er wel heel tevreden mee volgens mij, geen idee hoe hij er op dit moment uit ziet :stuck_out_tongue:

Er staat alleen Kalenders als ik op agenda en kalenders druk :s

't is 19,95 en 168 pagina’s ik heb net even het programma geinstalleerd ga het denk ik ook doen vind het wel een gaaf idee, voorderest heb ik er geen ervaring mee :wink: XXX(K)

Nee heb er geen ervaring mee, maar vind het een beetje duur voor een agenda.

leuke herinering voor later

Ik heb het zelf wel eens gemaakt, maar niet besteld, omdat je als je een gewone simpele bij de hema koopt je er ook foto’s in kan doen, en die is dan maar 8 euro ofzo, en 20 euro voor een agenda vind ik zelf teveel, hoe goed hij dan ook is.
Maar origineel ben je dan wel zeker :wink:

ik heb hem gezien van een vriendin wel leuk…er zaten ook stikkers in enzo…maar idd een beetje duur…ik plak me agenda toch wel vol met foto’s dus daar heb ik die niet voor nodig hahah

Ick had hem… Maar na eén maand was hij al heélmaal verrot…!!
Enn zoó wild heb ick er nou ook weer niet mee gdaan… =P

Leuk idee, maar zoiets kan ik zelf maken voor de helft van de prijs.

Hee allemaal,

ik heb een vraagje:
ik ga er ook een maken voor dit jaar maar dat bindelasiek is groen bij de schoolagenda maar heeft iemand de gewone agenda gemaakt? en dat zij weet welke kleur die is?

xx

hahaha topic van 2 jaar gelede

haha ja maar weet iemand dat?

Als je een nieuw topic aan zou maken zou het ook niet goed zijn…

Nee sorry ik kan je niet helpen

weet iemand welke kleur het bindelasiek heeft van de gewone agenda en dus niet van de schoolagenda als je hem dit jaar laat maken?

oke weet iemand het misschien die dit jaar een agenda heeft laten maken op hema.nl?