Hema brushes?

Nee, je hoeft hem echt niet elke dag schoon te maken!
Je kan je kwast gewoon een paar keer over een doekje halen zolang, tot dat de meeste pigment uit de kwast is.
Het beste kan je, je kwasten 1x per week wassen, zelf doe ik het 1x in de 2 weken.

Oke. Thanks.

Ik geloof dat mijn zus er ook van Hema heeft,
en ze zijn toch goed.

Ik veeg heel het zooitje op mijn kwast gewoon uit op mijn pols/hand en als ik klaar ben was ik dan gewoon mijn hele pols/hand. Één keer in de week was ik ál mijn kwasten die ik die week heb gebruikt.

Heeft iemand trouwens ervaring met dat eyelinerkwastje? Met zo’n schuin aflopend harending… Je weet wel, xD

foto is van www.styleguide.nl informatie staat daar ook op.

wat wel grappig is, als je de foundationkwast niet van omhoog naar beneden voelt zeg maar (heel vaag uitgelegd, sorry), maar van links naar rechts/rechts naar links, dan voel je hoe stug de haartjes zijn. merk je toch dat ze niet van hele goede kwaliteit zijn, bij MAC heb ik dit niet ;p, maar ja, dat is wel logisch voor die prijs. maar in ieder geval zijn ze wel verbeterd.

k heb die en vind hem wel fijn, mooi dun lijntje

Bah, weer zo een HEMA poging om crappy spullen te verbeteren … en dan nog steeds crappy spullen te verkopen

:roll_eyes:

Maar HEIL de facial scrub en de zelfklevende velcrorollers

Hema komt anders altijd aardig goed uit tests oid.

Volgens mij zijn ze wel chill. Ze voelden iig veel zachter aan dan de kwasten die er al waren. Maarja, mijn superzachte kwasten van de Body Shop overtreffen ze niet.

Die fluffy brush (De 2e , Naast de foundation brush) is echt pijnlijk … >;(