Hema brushes?

Hallo,
Hema heeft nu nieuwe kwasten:

http://www.styleguide.nl/images/2009/november/Hema%20kwasten%20(2).JPG

wat denken jullie? goede of slechte kwaliteit?
xSanne

Ik denk wel goed, ben altijd wel tevreden over de HEMA

Ik heb in de HEMA ff stiekem aan die concealer kwast gevoeld en die voelde best oke aan.
Het zal wel niet zo’n goede kwaliteit als the body shop of als MAC zijn,
maar ze zien er goed.
Zou zelf graag de blending brush willen proberen :grin:

ze lijken mij ook wel goed.
ik ben namelijk op zoek naar goede kwasten die niet al te duur zijn!
xSanne

De kwasten van de Hema waren altijd crap. Deze nieuwe komen wel goed uit de tests op verschillende beautyblogs, alleen de poederkwasten waren wat minder geloof ik.
Ik heb zelf de foundationkwast en vind hem erg fijn!

ben altijd wel tevreden over de hema kwasten :slightly_smiling_face: dus deze zullen vast ook wel goed zijn

ik heb de blushkwast.
hij is wel erg fijn vind ik.
ik wil nog wel de foundationkwast.

Ik heb de bovenste en ga binnekort de ondersta halen, vind die bovenste heel fijn :slightly_smiling_face:

volgens mij laten de haartjes heel snel los of niet?

Ik ben op zoek naar een foundationkwast, niet te duur… Ik zou graag die van de HEMA willen hebben, maar hoe duur is ie, en hoe is de prijs - kwaliteit verhouding?

Xoxo

Ik denk dat die foundation kwast wel goed is!
Ik heb hem gevoeld in de winkel, was wel zacht.

De foundationkwast is ¤2,95 geloof ik. Vind ik zelf niet zo duur. En hij is prima, de haartjes vallen niet uit en hij is zacht :wink:

bij mij niet.

Ik heb de bovenste. (:

Ik heb de bovenste twee kwasten, en ze doen het goed!
Was nooit zo’n fan van hema kwasten, maar ze zijn zeker verbeterd.

Oke dit is misschien een domme vraag, maargoed.

Ik zou graag die oogschaduw-borstel willen (die 3e). Ik neem aan dat je die meerdere keren kunt gebruiken en ook met verschillende kleuren, maar hoe maak je die dan schoon?

gewoon met een beetje water denk ik?

Met een beetje lauw water en baby shampooo (:

volgens mij zijn ze wel goed!

Hier een filmpje hoe je het beste je kwasten kunt wassen!

Oke bedankt voor de reacties. Maar moet je dat dan elke keer doen als je een andere oogschaduw kleur wilt? Want ik heb best vaak een ander kleurtje. En als ik dan de ene dag een donkere kleur hebt en daarna wil ik een lichte kleur, moet ik het dus steeds schoonmaken?