Hema agenda's

ik vind het geen verschil hebbe :wink:
een agenda = een agenda
maar ik heb zelf wel dure, gewoon omdat ik die heel mooi vond
xD

maar i LOVE HEMA
xxx <3

dr is nix mis met die van de hema, veel ruimte, kan je teminste wat leuks mee doen, aant eind van 't jaar is ze vast jaloers omdat jou agenda veel cooler is,

k heb die van pip studio.

hoi ,
op de hema site, daar kan je doorklikken en dan kun je je eigen agenda maken met fotootjes van vrienden op enz… ook kun je er schriften, en stickervellen maken met leuke fotootjes van vrienden !

dus HEMA aan de top !!

Ik heb een HEMA agenda besteld op internet. Het duurt alleen wel VRESELIJK lang voor hij eindelijk binnen is. Maar in ieder geval: Dat mens moet niet zeuren. Jij kan hm tenminst vol plakken met foto’s en stuff.

HEMA agenda’s zijn juist super chill! Ik had er afgelopen jaar eentje, en ik heb er nu weer eentje gekocht ^^

ik vind alle schoolspullen fn de hema juist vet…
je moet dat kind gewoon laten lachen joh, je bent toch meer waard dan zij is

Ze is gewoon jaloers, waarom er zorgen over maken, als jij het een mooie agenda vind :stuck_out_tongue:

Hema agenda’s zijn helemaal vet!
Ik had er één in de 2de en nu heb ik er weer eentje gekocht voor de 3de!
Dus nix om te schamen als iemand je lacht dan is ie gewoon jaloers erop.:wink:

niks van aantrekken hoor,
ik heb zelf ook een hema agenda en ze zijn superleuk!
wel beetje saai idd maar je kan ze helemaal oppimpen.
LOVEIT. (=

Ik heb altijd een hema agenda …

hahaaa, bijna iedereen bij mij in de kas heeft een hema agenda :grin:

Niks van aantrekken. Wat boeit het nou weer wat voor agenda je hebt? Desnoods een van de action. Zolang jij 'm maar leuk vindt.

Ik vind hema agenda’s meestal superleuk,
bij van die merken staan ze soms al volgepropt met advertenties enzo en kan je zelf niks meer ermee doen.

Bij hema agenda’s kan je zelf foto’s erin doen en dingen schrijven, veel leuker dus haha :wink:

Hema agenda’s zijn chill! Heb al 2 jaar van de Hema en komend jaar vast ook weer.

Ik zou willen dat wij zelf een agenda mochten kopen,
wij hebben zo’n lelijke van school.

En wat zou iemand nou moeten zagen over dat een agenda van Hema komt?
Die zijn juist leuk! Ook al zijn ze wat minder druk binnenin, je kan die toch gewoon zelf pimpen?!

En wat maakt het uit dat die agenda’s van Hema cheap zijn?
Moet nou echt iedereen een dure agenda van 15 euro hebben die toch na enkele maanden alweer uiteen valt?!

ik ga er oook een bij de hema kopen

Whaa dat is kinderachtig van dat meisje. In de brugklas wou ik ook dure agenda’s. Maar nu heb ik al 2 jaar een hema agenda en waarom zou je een dure nemen als die van de hema ook leuk is? Kom op zeg. Je hoeft alleen je huiswerk er maar in op te schrijven

Die agenda’s van de Hema zijn juist van goede kwaliteit.
En wat maakt het nu uit dat die goedkoop is? Dat is juist beter denk ik.

Wat stom dat dat meisje je uitlacht. Ik wil juist een Hema-agenda, haha, voor komend jaar. Heel veel mensen bij mij op school hebben zo eentje.

Hahahha, dikke up van 2 jaar.

Ik heb trouwens ook een HEMA agenda dit jaar, geweldig!