Hema agenda's

Heey:)
Je zou denken, waarom wéér een Onderwerp over agenda’s…
Nou ik had vanmiddag een erg leuke agenda van de Hema gekocht,
maar toen ik tegen iemand uit mijn klas zei; ik heb een HEMA agenda gekocht, begon ze me gewoon uit te laggen.
Wat is er zo erg aan een HEMA agenda dacht ik dus…
Ik vind ze gewoon wel leuk, veel schrijf ruimte, vakjes voor foto’s of andere spulletjes… En lekker overzichtelijk…
Maar vinden jullie HEMA agenda’s ook zo erg, of juist leuk?
xx… xHip

Ik vind ze wel leuk:) Maar zelf heb ik een fancy agenda…:stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue: laat haar lekker zeuren…Het is maar een agenda, aan het eind van het jaar is die verrot…
Ik had eerst ook altijd pimbolie en blond agenda’s enzo… maar nu denk ik van waarom 15 euro aan zo’n stom ding uit geven. Dus ik heb nu gewoon een goedkope hema agenda met kitsch kitchen zeil :slightly_smiling_face:

ik vind hema agenda’s een beetje saai van binnen maar dat kan je zelf natuurlijk opvrolijken!! en die klasgenoten van jou die vinden het misschien stom omdat hij waarschijnlijk mar 4.95 was ofzo en een “echte” agenda 15 euro! :frowning_face: laat ze maar praten

Niks van aantrekken :grinning:
Ik heb wel is een HEMA agenda gehad een jaar geleden van Vans :wink:

boeien, het is maar een agendaa:P
ik heb een agendaa van de action voor 2 euro :stuck_out_tongue: nog ergerr :slightly_smiling_face:

Met vlinders/bloemetjes? :stuck_out_tongue:

Ja die van de action is cute !

ik heb ook een HEMA agenda, ze zijn harstikke leuk en veel goedkoper

Ik heb ook een HEMA agenda, met bloemetjes en roze en paars en ik vind hem juist heel leuk. Die van die merken zijn meestal juist zo druk.

Ik wil ook een hema agenda, dat mens zeikt gewoon…
Idd, waarom zou je aan zo’n onnozel ding als een agenda 10 euro voor betalen?

jaa diee :grinning: de wittee :slightly_smiling_face:
maar ik heb hem gewoon gepimpt… op de achterkant een collage van allemaal allstarsplaatjes, en op de voorkant een foto van kim feenstra!

Okee:)
Maar ik vroeg net aan dat meisje dat me aan het uitlaggen was van die HEMA agenda, Wat is er zo erg aan dat ik zo’n agenda heb?
Toen zei ze; Jaa sorry hoor maar het is flut spul en zo goedkoop…
Echt dom!
xx.

Wat kan er nou goed zijn aan een agenda ?? Betere papier kwaliteit :astonished:?? Nee dus

En goedkoop is toch alleen maar fijn!

Alsof je meteen een Gsus agenda moet hebben van zo’n 15 euro…

Die Hema agenda’s zijn juist beter van kwaliteit vind ik vaak. En kun je makkelijk naar eigen hand zetten. Een andere, duurdere agenda, hebben vaak giga veel mensen en dus allemaal hetzelfde.
Dat mens moet niet zeuren!

Ik heb zelf één van Cuties alleen mijn zus heeft ook 1 van de HEMA… Ik snap niet wat er erg aan is. Maar je moet dat mens gewoon laten lullen waarscheindelijk is ze gewoon jaloers!

xx-Mariska

Ik heb ook een hema agenda :slightly_smiling_face:

Ik begrijp wel waarom ze je uitlacht, maar ik vind het niet egt cool dat ze dat heeft gedaan. Ik vind HEMA agenda’s nogal “cheap”. Maar er zitten ook wel leuke tussen…

En ik heb ook een hema agenda :slightly_smiling_face:. Die koele met dat vakje voorop voor plaatjes :stuck_out_tongue:

Jeeee, wat stom van dat mens! Niks van aan trekken, aan het eind van het jaar zie je geen verschil meer tussen haar agenda en de jouwe, haha :stuck_out_tongue: Ik ga er ook ‚‚n halen bij de Action en hem dan pimpen. Dat vind ik persoonlijker en leuker.