hem whatsappen?

ik heb het nummer van mijn crush en hij die van mij alleen we hebben nog nooit/nooit gepraat
Is het vreemd alsik hem app en wat moet ik dan zeggen?
of zet ik mezelf dan compleet voorschut

Vind ik niet heel vreemd. Ken je hem ergens van? School of een feest of iets? Dan kan je misschien daarover beginnen. Bv. Hee, wat was nou ook al weer precies het huiswerk voor ‘vak’? Dan kan je daarna een beetje verder praten over dat vak of school en dan komt daar vast vanzelf een gesprek uit.

ik ken hem van school hij zit een jaar hoger en ben hem toevallig op instagram tegengekomen. en via snapchat aan zijn nummer gekomen… ik vind het zo lastig twijfel al een tijd

Hm, ik zou als nog gewoon een berichtje sturen!

dat wil ik ook heel graag alleen geen enkel idee waar over…

Misschien iets over school?

Is er niet binnenkort een feest op school?
Dan kun je vragen of hij van plan is er heen te gaan en of hij er zin in heeft?

Kweenie, zomaar een ideetje. (:
Wat stuur je normaal via Snapchat dan?

gewoon doen !

hmm ja maar weet niet zo goed wat aangezien ik hem niet echt persoonlijk ken, ik ben wel van plan volgende week een snapchat te sturen wanneer ik jarig ben aangezien hij dat ook had gedaan toen hij geslaagd was alleen zal daar wel een droog gesprek uit komen :hammer:

op snapchat is het tot nu toe van die random dingen waar je niet op kan reageren, laatst wel dat hij voor iets geslaagd was dus ik feliciteerde maar daar kwam ook niks meer van.
en onze school heeft geen feesten als ze ze geven kom er niet echt iemand :cold_sweat:

Ik zou hem een appje sturen!

niet geschoten is altijd mis;)

maar wat, dat ene appje is waarschijnlijk mijn enige kans dus die kan ik niet verpesten :bored:

Ik zou gewoon een lekker luchtig gesprekje beginnen, geen zware vragen stellen oid. Gewoon een simpele ‘Hey, wat leuk! Hoe gaat het nou met jou?’ of iets in die richting. Komt helemaal niet raar over en maakt ook niks awkward. Grote kans dat hij dat juist waardeert omdat je interesse toont en het initiatief neemt!

Daar zit wel wat in. Ik ben gewoon een mega watje

Nee hoor! Ik begrijp je volledig, het kan ook hartstikke eng zijn op het begin. Maar als je er eenmaal doorheen bent is het waarschijnlijk juist super gezellig en kunnen jullie vaker kletsen.

Precies dit! waarschijnlijk vindt hij dit harstikke leuk:) Je merkt aan zijn reactie vast wel of hij het waardeert ja of nee. Ik zeg doen!

succes

vinden jongens het niet raar ofzo want voor hem ben ik eigenlijk niet echt een bekende. En als het misgaat ben ik echt bang dat hij het zijn vrienden gaat zeggen en ik aangekeken word…

en waarom blijft hij knap, dat helpt niet echt :hammer:

Haha, ik bevind me nu ook in zo’n soortgelijke situatie. Een jongen die bij me op school zit lijkt me wel interessant en leuk, maar ik ken hem verder totaal niet en ik zit enorm te twijfelen of ik hem zal toevoegen op facebook. Maar misschien is het soms goed om een sprong in het diepe te wagen?

Ik zou het doen! Ik heb hem ook random eigenlijk op instagram toegevoegd en hij liked daarna fotos en heb ook een sprong jn het diepe genomem door hem op snap toe te voegen en hey ik heb zn nummer we nu :wink: alleen volgende dilemma nu. Maar fb zou ik zeker proberen als je gemeenschappelijke vrienden hebt want als je er 1 of 2 heb idk anymore