hem vragen

heyy ik heb vrijdag een afspraakje met de jongen die ik al lang leuk vind, hij vind mij oook leuk maar is best onzeker dus weet niet of ik hem nu zou vragen want ik ben bang dat hij mij niet vraagt omdat hij best onzeker op dat gebied wat denken jullie? zou ik hem vragen of afwachten tot hij mij vraagt ?en hebben meer meiden hun vriendje gevraagd ? dankjewell voor het lezen & ik hoop dat jullie tips hebben

Hoelang ken je hem al? Want vaak na een paar keer afspreken en elkaar al een tijdje kennen komt er pas een relatie.

Gewoon even afwachten!

ik ken hem al 3 jaar we zitten bij elkaar in de klas en we praten veel :flushed: maar we vinden elkaar ongeveer een half jaar leuk eerst zonder dat we het van elkaar wisten

Heejjxx

ik zou het gewoon aan hem vragen. Je kan wel afwachten maar ala hij ook afwacht schiet je nirt veel mee op.

Xx

ik wil het wel vragen maar hoe zou ik het dan vragen? x
gwn van : wil je me vriendje zijn? of iets anders ? xx

Uhmmm ik zou zeggen van ik vind je leuk zoiets en dan wil jenmet me verkering. Maar meestal zie je dat ook aan t afspraakje het gaat dan meestal vanzelf xx

jaaa dat klopt ,maar ik wacht dan eerst even om te kijken of hij me vraagt en anders vraag ik hem gewoon maar dankjewell voor de tips xx

Jaa !! Doe dat hahveel plezier he xxx

aaqh dankjewell gaat lukken xx

Jullie weten al dat jullie elkaar leuk vinden. Vraag het hem, afwachten moet je niet doen, want ik denk niet dat hij het uit zichzelf zal gaan vragen als hij zo onzeker is.

Er is niets mis met een meisje die een jongen vraagt! Ik zou het gewoon doen, succes (:

Ik kwam ook in een relatie met mijn vriend doordat ik de stap zette daar naar toe!, dus helemaal niks raars aan! Als je weet dat je elkaar leuk vind zou ik het gewoon wagen. Nooit geschoten altijd mis!

aah dankjewell voor de tips

ik ga hem vragen maar hoe heb jij hem precies gevraagd?

Ik zou dit vragen:

Hoe zit het nou eigenlijk tussen ons? :flushed:

Hebben jullie al wel eens gedate? :stuck_out_tongue:

jaa we hebben wel vaak afgesproken maar we waren altijd met meer mensen erbij maar we zitten in dezelfde vriendengroep maar nog nooit met zn 2en, maar we gingen ook met de vriendengroep zegmaar naar de efteling en toen hebben we de hele dag met zijn 2en rondgelopen en dat was wel heel leuk.

jaa heel goed idee ik denk dat ik het zo ga vragen :flushed:

Nou als jullie nog nooit een echte date hebben gehad, zou ik er toch nog maar een paar dates mee wachten.
Dit kan heel verstikkend overkomen en een date is hartstikke anders dan gewoon met vrienden afspreken, dus leer je elkaar op een andere manier kennen.