hem vragen om af te spreken, hoe?

hee meiden,
ik zit een beetje met een probleem. Hoewél de meeste van jullie het denk niet zien als een groot probleem, heb ik toch wel jullie hulp nodig.
Ik ken een hele leuke jongen, daar ping ik al heel lang mee, ik heb vaak met 'm gezoend en ik hoorde van een vriendin dat hij tegen haar gezegd heeft toen ze vroeg; ‘Voel je nog iets voor (naam ex)?’ hij nee zei. En toen ze vroeg; ‘Voel je wat voor Hannah?’ dat hij toen ja zei. :heart::heart::heart::heart:
En hij vroeg al eens een keer of hij langs kon komen, maar het was die week jubileum week, dus ik had geen idee hoe laat ik uit zou zijn enz. Dat heb ik toen tegen hem gezegd, en later is hij er nooit meer op terug gekomen. Dit is overigens al een paar maanden geleden, dus een beetje te lang om daar op terug te komen.

Ik wil hem dus heel graag zien, omdat ik hem gewoon mis.
Maar hoe moet ik dat dan vragen? Ik ben namelijk niet heel direct, dat zou ik niet durven…
hoe doen jullie dat meestal? of vinden jullie dat de jongen dat moet vragen?

ik vraag het eigenlijk meestal direct… misschien kun je beetje hints geven ofzo? of gewoon; lijkt me leuk om nog een keertje iets af te spreken, klinkt al iets minder direct haha

Ja zo iets bedoel ik, gewoon dat ik een goeie hint geef, en dat hij het dan vraagt. Alleen ik vraag me af hoe ik dat voor elkaar krijg…

Misschien kun je vragen of zijn aanbod van toen nog steeds geldt? Omdat je hem toch wel graag wil zien. Of misschien kan hij je ergens mee helpen waar je moeite mee heb? Qua school o.i.d. Of een beetje aankaarten/hints geven dat je hem wil zien. Het is misschien wel een beetje direct maar dan snapt 'ie wel gelijk wat je bedoelt. Het is en blijft een jongen hè. :wink: Succes!!

‘He, wanneer kwam je nou nog eens langs?’

Jongens vinden het leuk als je een beetje lef toont en actie onderneemt.
Dus gewoon vragen: ‘hey, heb je nog een keer zin om af te spreken? lijkt me echt ontzettend leuk!’

Dan gaat er écht niks mis.

maar zijn aanbod was van maanden geleden, dus het is toch wel een beetje raar als ik daar op terug kom, of niet soms?
ik zat te denken, als ik uitga, zie ik hem altijd pas helemaal aan het einde, als ik weg moet… Kan ik daar niet iets mee?
zo iets van; Waarom kom ik jou altijd pas aan het eind van de avond tegen? :’(

ik vind het eerder vreemd dat je in de tussen tijd van dat aanbod en nu nooit actie hebt ondernomen, en ik denk dat hij dat ook vind.

ik zou dus ook niet terug grijpen op dat moment, dat is nergens goed voor. gewoon zélf vragen of hij wilt afspreken, recht toe recht aan, en niet met een gek verhaaltje er om heen, dat maakt het alleen maar verwarrend.

-dubbel-

true, true.
maar ik ben niet zo direct, zo veel lef heb ik nou ook weer niet, helaas. Misschien, eerst een kleine hint en als hij daar dan een leuk/goed antwoord op geeft, dat ik t dan vraag? Want hij kan wel tegen iedereen zeggen dat hij wat voor me voelt, maar ik weet t niet zeker met hem.