hem vragen of wachten tot hij mij vraagt?

hoi,

ik heb dus een jongen, waar ik al bijna 6 maanden mee “bezig ben.”
we gedragen ons als een stelletje, zijn allebei verliefd etc, dus daar ligt het probleem niet. alleen soms als ik vertel dat ik iets gedaan heb. e.g. winkelen ofzo, dan vraagt hij 6 v/d 10 x ooh, with ur bf? we zijn dus geen officieel stelletje… maar dat wil ik wel graag. alleen woont hij in griekenland, en ik in nederland. ik weet nu dus niet of ik hem moet vragen, of wachten tot hij mij vraagt. ik ben ergens ook wel bang dat als ik hem vraag dat hij zegt ‘no, because you’re far away’ etc. dus, naja ik heb een beetje advies nodig. thnx!

ehm, als hij echt iets met je wil dan vraagt hij het toch wel.
hij’s tenslotte de man in het verhaal. maar als ik jou was
zou ik er niet aan beginnen, afstandsrelaties zijn nooit forever.

Ik zou lekker initatief nemen en het zelf vragen. Vinden jongens meestal leuk.

Ik snap niet waarom je met iemand zou nemen die zo ver weg woont. Maar dat ben ik dan.

Als jij het graag wilt zou ik het zelf vragen. Veel heb je niet te verliezen denk ik zo. (:

Ik denk dat ik gewoon bang ben dat als ik hem vraag & hij nee zegt dat ik me dan weer als ‘gewone’ vriendin moet gaan gedragen. Maarja. Ik ga het (denk ik) zelf vragen.

Hm ja ik weet niet hoe het precies allemaal tussen jullie zit, maar ik zie geen reden waarom je niet gewoon hetzelfde kan blijven doen. Tenzij jij het helemaal wilt afkappen als hij zegt dat ie t niet wilt.

Nee, dat wil ik niet. Maar ik denk dat hij dan kortaf enzo gaat doen als ik klef doe ofzo. Haha weet niet. Als hij online komt ga ik hem in ieder geval vragen. Dankje :slightly_smiling_face:

heb je hem eigenlijk al wel eens gezien in reallife?

Ja ik snap wel dat je het echt lastig vindt, ik zou eigenlijk ook echt niet weten wat ik zou doen. Misschien moet je eerst wat vragen stellen die eigenlijk op hetzelfde neerkomen, en kijken hoe hij reageert. Dat je het niet gelijk to the point vraagt zodat je nog wel een beetje terug zou kunnen mocht hij niet leuk reageren. Denk dat je aan bepaalde antwoorden wel kan inschatten hoe hij erover denkt.

ja, ik heb hem op vakantie ontmoet. meteen klik enzo. ook gezoend, maar we weten allebei dat er “iets” is tussen ons. alleen wil ik nu zeker weten of we nou wel of geen relatie hebben, zo dat ik achteraf geen ruzies krijg als hij iets met een ander krijgt etc.

Wat jammer dat ie zo ver weg woont zegt. Ik zou daar echt van balen als je zo’n speciale klik hebt. Laat nog maar even weten hoe het is gegaan als je wilt! (:

Ik zal het leten weten :slightly_smiling_face: Hopelijk zegt 'ie ja, haha.
Onze klik is heel speciaal inderdaad, nog nooit eerder met iemand gehad. Anders had ik ook nooit iets begonnen.