hem vragen als date???????

er is binnenkort een gala, en ik wil hem heel graag vragen als date…
we gaan af en toe wel met elkaar om, maar niet super veel ofzo.
soms denk ik dat hij naar me kijkt en hij doet gewoon aardig enzo
laatst op een feest was hij er ook en het was heel gezellig…

maar ik ben heel erg bang voor een afgang
hij gaat ook leuk met andere meisjes om, en ik heb geen idee hoe hij reageert als ik hem mee vraag…
maar straks gaat hij met iemand anders
de tijd begint te dringen en ik zie hem volgend week niet meer
is het raar om hem erover te mailen ofzo?

ik wordt echt gek van mezelf

HELP! graag jullie advies…

upppp

Bel hem anders? Hem gewoon vragen lijkt me niet raar hoor.

we bellen nooit… dus is een beetje vreemdd

Als je zijn nummer hebt zou ik hem een klein beetje subtiel smsen…
hee heb je al een beetje zin in het gala? & Al een leuke date geregeld? x
zoiets…
En aan de hand van zijn reactie kan jij daar weer op reageren…
Succes :slightly_smiling_face:

we smsen eigenlijk ook nooit… alleen via facebook beetje contact enzooo
is het niet raar om zoiets via sms te doenn?

jaa maar dan heb ik geen leven meer op school… als hij me afwijst en tegen alle mensen zegt dat ik hem heb gevraagdd

Het is zeker niet raar zoiets via sms te doen! Ga er voor, en zie wat het je brengt

nehh vind ik van niet… als je hem voor het gala niet meer ziet is dat denk ik de handigste manier om het te doen. Of via facebook dat kan natuurlijk ook :slightly_smiling_face:

en als hij nee zegt? dan durf ik m nooit meer onder ogen te komennn
en ben ik niet van plan naar gala te gaan

Als jullie alleen zijn gewoon vragen of hij naar het gala gaat en dan als hij ja zegt vragen of hij samen met jou naar het gala wil gaan. Oh en als hij nee zegt dan vraag je of hij met jou wil gaan/mee gaat :}
Zo werd ik ook gevraagd en dat vond ik wel een goede manier ;}

maar ik zie hem dus niet echt meer
en straks vraagt iemand anders hem

Als het niet vraagt is het sowieso nee…
En als hij nee zegt dan kan je er nog een super leuke avond met vriendinnen van maken! :slightly_smiling_face:

& over dat je hem nooit meer onder ogen durft te komen…
Zolang jij normaal tegen hem blijft doen is er echt niks aan de hand… Dan zal hij ook gewoon normaal tegen jou doen! :slightly_smiling_face: Dat is tenminste mijn ervaring …
Maar als je je heel vreemd gaat gedragen doet hij dat automatisch ook…

maar ik moet gaan sorry! Veel succes & zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

Wat heb je te verliezen? Niet geschoten is altijd mis.
Stap op hem af! Een nee heb je, een ja kun je krijgen. (:

uhmm dat iedereen weet dat ik m leukk vind… en ik me doodongelukkig voel als ie nee zegt…

somebody elsssse??

ik denk dat er genoeg tips zijn gegeven. je bent bang voor een afgang, maar de enige manier om het te weten te komen is het gewoon vragen,
Succes meid! x

Je kunt toch gewoon met mn praten, en vragen of hij een date heeft voor het gala :slightly_smiling_face: als hij nee zegt, zeg je: ‘ooh ik ook niet’. Misschien vraagt ie je zelf wel of anders zeg je; ‘Misschien is het leuk om samen te gaan?’ :slightly_smiling_face:

Wat zeg je :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?? XD, K zou t gewoon doen voor je spijt krijgt of zoiets !