hem voorgoed kwijt?

-

Dit hoort er allemaal bij. Je hebt het uitgemaakt, blijf ook achter die beslissing staan. Ik word niet echt wijs uit de reactie van jouw vriend, maar ik denk dat het misschien nog niet helemaal tot hem doorgedrongen is. Ik denk dat je dit eerst maar even tijd moet geven. Als je denkt dat het kan, zou je het beste het er met hem over kunnen hebben. Vertel dan ook gewoon dat jij graag goede vrienden met hem wil zijn. Dat klote gevoel hou je nog wel even, maar probeer afleiding te zoeken en te accepteren over hoe het nu is! Ga leuke bijvoorbeeld leuke dingen doen met vriendinnen of je tijd besteden aan iets wat jij leuk vind.
Succes

Jij hebt het uit gemaakt,eerst doet hem nog niks daarom antwoord dan ook zo kort het besef komt altijd pas als het dan ook echt over & uit is.

je hebt ook niet tegen hem gezegt dat je vrienden met hem wilt blijven,door deze beslissing gooide je alles eruit maar hebt toch achteraf spijt wat eigenlijk wou zeggen.

ik vind knap,dat je wel waarheid tegen hem verteld hebt dat je hem meer als een broer ziet dan als een vriend.

ik zou aan hem vragen of hij nog vrienden met wilt zijn?dat je rot voelt dat is altijd met break up daar komt je wel over heen het heeft wat tijd nodig voor dat het zo ver is.

Zoiets heeft tijd nodig!

Ik denk inderdaad zoals al is gezegd dat hij het nog niet beseft.
Ik zou pas over een tijdje weer contact met hem opnemen. Laat hem dit eerst verwerken.

succes! :kissing: