Hem verwennen zonder seks.

Ik slaap bijna elk weekend bij m’n vriend, vanavond dus weer, alleen ik ben ongesteld. Nou is dit verder geen probleem want ik vind het ook heerlijk met hem te zijn zonder seks. Ik heb alleen wel zin hem een beetje te verwennen, iemand leuke ideetjes? Pijpen is natuurlijk altijd een aanrader, maar om het allemaal nog nét iets sexier te maken…
:relieved:

massage!

Je kan hem een massage geven.
Alleen ik heb voor mezelf de grens getrokken dat als ik ongesteld ben en hij zin heeft, hij pech heeft.
Met de hand helpen kan ook.

strelen op gevoelige plekjes… :stuck_out_tongue:

oeh dit topic is altijd wel handig, upje (:

met chocolasaus iets doen?

@little_lover
Inderdaad, volgens mij hebben veel hier iets aan :relieved:

@TS: ja dat denk ik ook! (:

Je kunt ook seks hebben als je ongesteld bent… Alleen is dat niet zo fijn/handig …

idd misschien iets met chocolade saus iets achtigs doen ofzo?

Neem massageolie mee en leef je uit… Haha

Skip naar 1:00 :stuck_out_tongue:
http://www.youtube.com/watch?v=o50m6N3Plag

het is gewoon een stukje uit een serie dat ik wel toepasselijk vond xd

@Rabiosa
Haha dat is wel een hele leuke! Alleen het wordt wel vies!

Ik las trouwens ook ergens dat jongens het lekker vinden als je ze pijpt en dan switcht tussen warm en koud, dus zegmaar een glas met ijskoud water neerzetten en een glas met heel warm water en dan een slok nemen van bijvoorbeeld het koude water en hem dan pijpen.

Iemand ervaring mee?

^ ja dat heb ik ook laatst gehoord maar ik zou het niet durven uit te proberen (heb op het moment ook geen vriend maar als ik die zou hebben)

up!

hajaa dat met warm en koud heb ik drie weken geleden bij mijn vriend gedaan. Hij vond het inderdaad leuk. maar ik deed het met ijsblokjes en terwijl ik met mn mond deed, ging ik met n ijsblokte langs zijn onderbuik om hem te pesten. zijn gezicht in goud waard ;p x

Die is goed! Alleen draait het dan uit op 1 ding; sex.

Droogneuken? klinkt wel super weird maar goed xD

Upje!