Hem vertellen dat we niet opnieuw kunnen beginnen.

Hi’ lieve meisjes die de moeite nemen om dit topic aan te klikken. :slightly_smiling_face:

Al een hele lange tjid, krijg ik kriebels in mijn buik als ik m’n ex tegen kom. Hij verteld mij ook vaak dat hij nog gevoelens heeft voor mij, om me geeft, en me terug wil.
Dat ik hem zie, gebeurt nogal vaak omdat ik bij hem op school zit.
Het is natuurlijk niet zomaar uitgegaan, dat had een hele goede reden.
Ik wil hem niet terug, omdat er te veel dingen zijn die mij tegen houden:

• hij is te kinderachtig;
  • hij heeft in het verleden dingen geflikt, die ik hem heb vergeven maar die nog steeds pijn doen als ik er aan denk;
  • Hij is zo’n jongen die bij zijn vrienden totaal anders is dan bij mij

Dat zijn er nog maar 3…
Toch kan ik hem niet vergeten omdat ik hem zo vaak tegen kom, hij mij nog leuk vind en dat ook laat merken ( dan word ik altijd weer opnieuw gehypnotiseerd en ga ik ook lief doen tegen hem), iedereen wil dat wij terug bij elkaar komen enz.

Toch wil ik hem duidelijk maken dat het over is tussen ons, en dat het niet overnieuw kan beginnen omdat er dan alleen maar ellende van komt.

mijn vraag: Hoe kan ik hem vertellen dat we niet meer ‘iets’ kunnen hebben omdat ik sommige dingen van hem niet kan accepteren?

x

gewoon zeggen en niet meer lief gaan zitten doen, dat geeft hem valse hoop.

Goed van je dat je ondanks dat je verliefd bent wel je verstand bij houdt!
Vertel hem de redenen die je hier ook opnoemt… Als je dat hebt gedaan kan jij het ook echt afsluiten! Succes ermee!

Dat dus. Maar als hij je echt terug wil zal ie waarschijnlijk beloven te veranderen etc. Aan jou om dan te geloven of dat wel of niet gaat gebeuren.

Oei. Vertel hem dat je geen relatie met hem wilt door de redenen die je hierboven hebt gezegd. Ga niet lief terug doen, reageer gewoon normaal. Beste is misschien om niet meer zoveel contact met hem te hebben. Ook al is het lastig dat hij bij jou op school zit. Maar zo vergeet je hem het beste. Succes meid!