Hem vergeven?

Ik heb al byna een jaartje een vriend en we zijn super verliefd en hij meent het allemaal ook echt met me, hij is ook zo anders dan me andere exen.
anyway, een tijdje geleden dacht ik (wat ik nu heel stom vind) dat mijn beste vriendin mijn vriend leuk vond. Toen ik erger begon te twijfelen had ik het met mijn vriend erover.
Uiteraard zei hij dat als het zo was hem het iig niks uitmaakte. maar ik zei ook tegen hem dat ik liever niet had dat hij haar op de ping had (hun hebben allebei een BB en ik niet) voor het geval dat het wel zo was natuurlijk. en dat ik het, als ik het bijna zeker wist, het zelf met haar erover wilde hebben en hij zich er verder niet mee moest bemoeien en helemaal niks tegen haar erover zeggen.
Op een avond waren we met mijn vrienden naar een cafétje, ik was een stukje lopen met 2 vriendinnen. Toen ik terug kwam bleek dus dat ze tóch ping hadden uitgewisseld en hij dus alles tegen haar had gezegt, over dat ik dacht dat zij hem leuk vond.
ik was zo teleurgesteld, schaamde me dood en voelde me genaaid door me eigen vriend.
hij had mijn vertrouwen geschaad. Die avond hebben we hele erge ruzie gehad en ik zei ook dat hij haar moest verwijderen, hij deed het maar werd vervolgens nog bozer.
Ik snapte niks van hem, misschien kwam het door de drank ofzo? de volgende dag kreeg ik toch een smsje van hem; dat het hem heel er speet en het dit keer echt zijn schuld is. Ik was verbaasd, die avond ervoor vond hij dat hij nog gelijk had en ik helemaal fout zat.
Ik heb het hem wel vergeven, ik wil geen ruzie met hem en hij heeft ook echt spijt. maar ik voel me nogsteeds genaaid. ik weet niet hoe ik tegen hem moet doen? moet ik het hem echt laten voelen? of moet ik het gewoon tijd geven tot hij mijn vertrouwen terug wint? dit is namelijk de 2e keer dat hij zich niet aan zn belofte houd.
Kunnen jullie mij alsjebliefd helpen? ik heb wat advies van andere meiden nodig dan in me eigen vriendenkring…

Titel mag niet in hoofdletters en je titel is niet duidelijk genoeg.

hoe moet ik dat veranderen :/?

Kan niet. Vraag een mod.

vreselijk heb ik ook een keer gehad uiteindelijk kregen ze wat met elkaar…
echt vreselijk…

een watte?

Ik voelde me ook een keer verraden door mijn vriend.
Hij had iets wat persoonlijk was tegen een vriendin van hem gezegd.
Hebben hier hele erge ruzie over gehad en hij gaat nu niet meer met haar om.
Niet daardoor natuurlijk, maar andere redenen…

Praat eens goed met je vriendje hierover…
En ook met je vriendin.
Zorg er voor dat ze elkaar niet meer zien ofzo dan kan er ook niks gebeuren

Bied je excuses aan voor het feit dat je zei dat hij haar niet op ping mocht, want jij hoort je vriendin en je vriend te vertrouwen, dan moet je niet contact tussen hun verbieden. Praat vervolgens met hem erover, praat het uit. En probeer gewoon het vertrouwen weer op te bouwen, en vertel dat je het niet meer wilt hebben dat hij zulke dingen aan je vriendin verteld.

Moderator

@OMGITSME
bwahah dat helpt niet denk ik :3
Maar heeft hij het echt als een achterbakste bitch achter je rug om doorverteld, of meer op zo’n manier van: haha blabla denkt dat je me leuk vind.

Nee laatmaar, ik help ook niet echt heb ik het idee…

nee xD maar ik weet niet wat je er tegen moet doen :stuck_out_tongue: het gebeurt toch wel als het zo is… of het nou bij dat meisje is of bij een ander … er is altijd wel zo een meisje weetje…

Zoiets vind ik dus égt geen vriendin! Dat doé je gewoon niet, tenzij het uit is en jij erzelf achterstaat, maar dat stond jij dus niet…

OT:
Heb jij het er zelf al over gehad met haar trouwens? Of heeft ze het tot nu toe alleen nog van je vriend gehoord? Want dan zou ik even met haar gaan praten.

Je vriend dat weet ik eerlijk gezegt niet zo goed, ik denk dat je hem duidelijk moet maken dat hij je vertrouwen heeft geschaadt en dat je het moeilijk vind om hem nu nog iets in vertrouwen te vertellen.
Voor de rest zou ik ook niet weten wat je ermee moet doen…

Volgende keer een duidelijke titel en niet in hoofdletters aub!

Kijk, ja hij heeft het doorverteld, maar jongens zijn aparte wezen. Die snappen dit soort dingen niet. Te klein brein.

ja ik heb het met me vriendin erover gehad. en zij voelt zich echt schuldig, ze denkt dat het háár fout is…
en met mn vriend, heb ik het er ook over gehad. maar ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen…

ik denk dat je hem beter kunt vergeven. je vriendin wil je toch niet kwijt, en je vriend ook niet? ze hebben allebei spijt en ik zou gewoon doorgaan

Dat is een veralgemening, de meeste jongens zijn er wel van op de hoogte wanneer een meisje gekwetst kan zijn hoor…

Ot; De tijd heelt alle wonden. Je zou er eens rustig over moeten nadenken wat je eigenlijk écht wil. Ik denk niet dat je vriend je wilde kwetsen, maar dat hij daarna wel door had dat ie er niets goeds mee heeft doen gebeuren.
Als je erover hebt gehad met je vriend, zou ik zeggen dat je even een paar dagen de tijd nodig hebt om het te verwerken en dat je daarna je keuze vertelt.
Succes !

genaaid… maar je moet je vriend & je beste vriendin vertrouwen, jij wilt toch ook dat zij jou vertrouwen? het isn iet erg als ze elkaar op de ping hebben, want hij heeft toch wel meer meisjes op de ping?

Het is niet heel erg toch. Hij heeft misschien wel met dat meisje zitten praten om voor zichzelf 'n beetje te ophelderen of zij hem leuk vind ja of nee.

Hij is verder toch niet vreemdgegaan?
Hij wou het alleen maar weten, niet zo erg toch?