Hem vergeten?

Gister heb ik een date gehad met een super leuke jongen. Was super gezellig en ook nog met hem gezoend :slightly_smiling_face:
Vandaag zei hij dat hij nog niet wist of het tussen ons ging werken. Ik natuurlijk in een downstemming. Even later kwamen we tot de conclusie dat dit was, volgens hem, omdat we elkaar nog niet zo goed kende. Hij stelde voor om voorlopig gewoon via MSN/What’s app te praten en over een tijdje kijken of er ‘meer’ is.
Net weer hele leuke gesprekken op MSN gehad. Kan ik hem beter vergeten en doorgaan, omdat ik toch geen kans maak? Of moet ik gewoon gezellig met hem blijven praten en hopen?

Waarom wil hij die gesprekken via MSN en whatsapp voeren? Vielen er zoveel stiltes tijdens jullie date of zo? Als je iemand beter wil leren kennen, doe je dit toch liever via date’s, face to face? Ik zou zeker vragen waarom hij het zo wil doen. Als er een of ander vaag antwoord komt, zou ik hem vergeten. Er zijn echt wel jongens die meer interesse in jou hebben. Succes meis! :slightly_smiling_face:

Hij zegt dat het is omdat hij je nog niet zo goed kent, dus waarom zou je niet door blijven praten?

Hij woont niet lang de deur zeg maar. 30 minuten met de auto en aangezien hij de enige is met een rijbewijs en door de week op kamers woont…

Oh ok! Dan zou ik het toch een kans geven. Weet jij trouwens wel al zeker dat het tussen jullie gaat werken?
Maar stel het wordt ‘‘iets’’ tussen jullie. Ben je dan niet bang dat je hem weinig zal zien?

Ja ik vind hem echt leuk. En na de zomer ga ik toevallig in dezelfde stad studeren als hem. Dus dat zei extra leuk zijn!

Dan zou ik het zeker een kans geven. Hopelijk heb je wel niet te veel leed als hij er toch voor kiest om niet verder te gaan met jou. Al vindt hij jou toch wel boeiend, anders wil hij geen gesprekken meer voeren.

Nou de afstand valt nog best mee, bovendien heeft hij een rijbewijs en ga je in dezelfde stad studeren. Zelf heb ik een beetje hekel aan jongens die zo gaan doen van ‘ja even rustig aan’… Alsof je gelijk gaat trouwen! Of van: ik ben er nog niet aan toe… DATE DAN NIET xD Maar als je hem echt leuk vind kan je er zeker werk van maken en lekker met hem chatten en whatsappen, maar hem zeker ook uitvragen op dates. Als hij dit niet wilt is hij de moeite niet waard en kan je hem beter vergeten.

Succes!

En op MSN zijn het wel van die plagerige gesprekjes zeg maar. Hij van ja toen had ik mijn kleren nog aan… Ja dan moet je wel tegen mijn sexy buikje kunnen etc. etc.

Oeps die ging dubbel

Nou, als jij het gevoel hebt dat hij je een beetje aan het lijntje houdt, dan zou ik hem vergeten
Maar als je er nog een kans in ziet en er vooruitgang in zit, dan kan je best doorgaan.
Gewoon zelf even evalueren en logisch nadenken hoe het gaat :slightly_smiling_face:

Kijk uit dat het dan niet alleen om sex gaat draaien.
En als ik eerlijk ben geloof ik niet dat dit wat gaat worden.

Tsja ik weet niet. Apart dat ie je eerst zoent en dan tot de conclusie komt dat hij het nog niet eens zeker weet.

Ik kreeg net een Whats App van hem. Hij had er nog een keer over na gedacht en het leek hem heel leuk om nog een keer af te spreken :stuck_out_tongue:
Jongens weten ook nooit wat ze willen…

je kunt het altijd proberen.

Haha jongens, argh! Ik denk dat het wel goed is dat hij zo doet. Je weet waar je aan toe bent en je weet ook zeker dat hij eerlijk zal zijn over waar je staat. Er kan nog van alles groeien, het klinkt totaal niet alsof hij je al heeft afgeschreven.
Ik moet nu juist dealen met een jongen die echt de hele dag door praat. Ik word er echt gek van… dus the other way around is ook niet echt leuk haha. Ik hoop voor je dat het wat gaat worden!