Hem vergeten?

Heyy. Hier is weer zo’n typisch standaard zeur topic, maar ach, waarom ook niet, ik ben wanhopig :’)

Ik ken nu een jongen sinds 5 maanden ofzo, en hij trok al gelijk m’n aandacht… De avond dat ik 'm voor het eerst zag, had hij het net uitgemaakt met z’n vriendin, dus hij was verdrietig, we waren met een groepje mensen en ik zat al gelijk bij hem op schoot (er was geen ruimte en hij vond 't goed), en 3 dagen later waren we weer met dat groepje, en hadden we gezoend (hij begon), avond erna weer met z’n allen, en toen hebben we samen geslapen (alleen geslapen). Daarna hadden we heel veel w’app contact.

Nu zet ik een stukje neer wat ik een tijd terug heb gepost ergens:
[i]Tijdje terug was ik een beetje bezig met een jongen, gezoend en heeeel veel gesprekken blablabla.
Op z’n verjaardagsfeest heb ik het gruwelijk verpest, ik had veelsteveel gezopen en omdat ik zijn aandacht niet kreeg zoende ik met een vriend (C.) van hem. Perongelijk. Ik wou het eigenlijk niet, maar ja, ik kon mezelf dus niet tegenhouden. Na 't feest had ik geen gesprekken meer met hem. Kwam ik hem paar weken later tegen op een ander feest. Ik zei hoi, en ik vroeg of ik een knuffel mocht, maar toen zei die: ‘en C dan?’ Uiteindelijk kreeg ik wel m’n knuffel maar verder leek het wel alsof die me ontliep.

2 weken later heb ik eindelijk weer even met hem gepraat op whatsapp. Ik vroeg waarom die toen zo deed en toen zei die ook van, ‘ja ik flirte wat met je enzo maar toen je met C zoende was ik er ook klaar mee.’
Dus ik heb mijn kant van het verhaal een beetje uitgelegd, heb er ook bij gezegd dat ik het niet goed wil praten, maar dat ik er mee zat en het daarom even kwijt wou. Vond 'ie goed. Maargoed, na dat gesprek hebben we niet meer gepraat. terwijl we dus eerst elke avond wel met elkaar praatten. En ik zie ook dat 'ie gewoon online is steeds. Maar ik ben bang dat hij me irritant vind ofzo. [/i]

Nou, uiteindelijk hebben we weer gewoon ge’appt, ook weer flirterig enzo, maar heel raar, de ene week heel veel en dan weer een week niet…
Vorige week app’te die me elke avond weer, hij had zelfs een foto zonder shirt gestuurd met de vraag of hij een mooi lichaam had (‘hij was onzeker zei die’). Vorige week had ik feestje en daar was hij dus ook, hij keek al de hele tijd naar me, en we zaten tegen elkaar aan, en in de stad later hebben we heel vaak gezoend & in het park gezeten. Maar… Nu app’t ie helemaal niet meer.

Wat nou dus mijn probleem is, wat moet ik ermee? Ik ken hem verder niet geweldig, misschien zoent 'ie elke week wel met een chick en app’t die met 100 meiden… Vriendinnen zeggen wel van ga is een keer met hem wat doen, maar ik durf dat niet te vragen, straks wil die niet en dan schaam ik me…
Moet ik me over hem heen zetten? Moet ik hem gewoon appen? Moet ik hem vragen of die wat wil doen?

Ik hoop dat iémand dit verhaal heeft gelezen, en als je dan ook nog een reactie wil geven, zou dat heeeel fijn zijn.

hmm…Ik zou het gewoon een keer proberen om met hem af te spreken, een nee heb je al maar een ja kan je krijgen. Maar blijf bewust.
Ik vind het vreemd dat hij een shirtless foto stuurt terwijl hij ‘onzeker’ is…

Hmmmm… heb je gelijk in, maar ik moet eerst weer met 'm in contact komen… hij appt me niet, en ik durf niet omdat ik bang ben dat hij zich dan irriteert ofzo…
En die foto stuurde hij omdat hij wou weten wat ik ervan vond… hmm.

Ik zou gewoon nog even wachten en dan appen of ie weer een keer wil afspreken.
Dan spreek je met hem af en dan hoeft hij er niet gelijk wat anders achter te zoeken. Dat hij je niet appt betekent trouwens niet gelijk dat hij je irritant of zo vind hé. Ik app ook niet altijd gelijk terug, soms na een paar dagen denk ik ‘oja, ik moet die en die ook nog even terug appen’.

maar is het niet apart dat ik opeens wil afspreken? En, even heel domme vraag, maar ik heb nog nooit iemand echt leuk gevonden daarom weer ik het niet, maar waar spreek je dan af en wat doe je dan? Haha sorry… Ik ben echt heel onervaren… Bij iemand thuis is geen optie, omdat we allebei gedoe hebben thuis.

Hij is trouwens wel geregeld online & actief op 'app, ja ik kijk de hele tijd naar z’n status… Shame in me.
Dan wil ik hem wel wat appen, maar ik ben bang dat hij dan met een andere chick praat en denkt ‘hou hè bek’ ofzo :blush:

Laat maar.

In al die gesprekken kwam het erop neer dat meneer geen vriendin wou. Want hij was te druk daarvoor zei die. Hij werk & traint ook elke dag en veel school, dus dat was ook zo.

En nu zat die op school met een meid te zoenen. Als je dat op school doet lijkt het me niet dat dat een scharrel is. Ik snap het niet, maargoed.

je klinkt net als een vriendin van mij, het zelfde probleem, haha

ik kan je verder niet helpen, sorry, maar ik blijf het even volgen voor een vriendin :wink:

gewoon vragen, als hij je zo irritant vind zat hij er ook niet mee dat je met C. had gezoend toch? succes !x