hem vergeten.

heey. de laatste paar maanden van 2010 leerde ik een jongen kennen. naja… we praatten niet eens, ik werd gewoon dom verliefd op zn lach. hij deed heel droog op msn en bot maar nog steeds vond ik hem leuk. ik heb me ook vaak voorschut gezet waar hij bij was, heel genant ja. op school lachte hij wel soms, en dat vond ik zo leuk aan hem -.- maar ik ben nog niet 100% over hem heen… eerst kreeg ik een bigsmile van hier tot tokio met een rood hoofd, en nu niet meer. maar ik ben gewoon niet over hem heen, toen ik met een ander meisje zag brak ik gewoon, en dat betekende dus dat ik nog niet over hem heen ben. (tijdje terug) en hij komt ook soms in me dromen voor. ik wil hem echt vergeten en gewoon denken van; ik verdien beter. maar ik word steeds een beetje depri als ik denk waarom ik niet met hem heb(ookal is hij een idioot, vraag niet waarom), hoe dom ik me heb gedragen enz. ik denk er ook heel vaak aan hoe ik het anders kon doen… een meisje zij ook dat hij een keer zei dat ik lelijk was en raar liep, maar ik weet niet of ik dat moet geloven.

hij had nu eigenlijk zijn examens gehaald moeten hebben, maar hij is vorigjaar blijven zitten dus hij gaat nu pas naar de 4e. (ik naar de derde) en ik haat het als ik hem zie in de pauze’s, en aan de andere kant vind ik het nog ‘’ leuk ‘’

hebben jullie tips om hem uit me hoofd te zetten? ik heb het echt hard nodig !!

Heeft hij een vriendin of niet? Weet je zeker dat hij jou niet leuk vind? Anders zou ik er nog voor gaan…

Anders: afleiding! Vriendinnen, eten, sporten, cocktails maken, schilderen, muziek, gamen, slapen, dansen, zingen, hardlopen. En andere jongens opzoeken…

Idd, ga je met iets of iemand anders bezighouden, want anders ontwikkel je een soort obsessie. Zoek evt een nieuwe hobby of iets dergelijks. Vooral nu tijdens de vakantie is het een mooi moment om je met iets anders bezig te houden!

@KOPJECHINO hij heeft geen vriendin, maar ik zag hem met een meisje tegen het raam, helemaal haar hand vast houden, later liep ie zo achter haar en pakte haar vast zegmaar en kneep in dr wang. en ik weet wel zeker dat ie me niet meer leuk vind, en ik wil hem ook niet meer leuk vinden maar het lukt niet!

en afleiding helpt niet … heb nu wel vakantie, en ik doe ook veel andere dingen. maar als ik bijvoorbeeld in bed lig om te slapen denk ik weer (niet altijd) aan hem. en zo’n jongen is nu op vakantie, maar ik begon hem wel een beetje leuk te vinden haha…

Ik denk dat “proberen te vergeten” uberhaupt nooit werkt, dan word het zo krampachtig. Ik denk dat je inderdaad gewoon afleiding moet zoeken, en er af en toe aan denken is helemaal niet erg dus “straf” jezelf daar ook niet voor. Over een jaar denk je waarschijnlijk waar maakte ik me druk over.

Probeer er boven te staan en indd vooral niet de hele tijd tegen jezelf zeggen dat je hem probeert te vergeten. Ga leuke dingen doen met vrienden en zorg dat je in contact komt met veel leukere jongens!

hmm. ik heb niet echt veel vriendinnen dus afleiding van hun krijg ik niet. maar ik kan elk moment van de dag aan hem denken, zelfs als ik bijvoorbeeld aan het hardlopen ben. dus afleiding is eigenlijk geen echte afleiding…

en zondag volgensmij komt er zo’n jongen weer terug van vakantie. misschien kan hij me wel afleiden haha

iemand nog tips? heb vandaag eigenlijk helemaal niet aan hem gedacht, maar hoe kan ik dat voor altijd (of naja, de hele vakantie) zo laten?

Hm, altijd vervelend als zoiets gebeurd! Heb het zelf ook een tijdje gehad met een jongen maar die is nu van school. Als je veel afleiding zoekt is het wel makkelijk om minder aan hem te denken. Hoewel het nu niet zo lijkt, weet ik zeker dat je nog genoeg andere leuke jongens tegen komt. Over een paar jaar denk je misschien: ‘Bah vond ik hem leuk?’

Succes!

^^ ik denk nu ook bah waarom kreeg ik een bigsmile van hem, maar toch blijf ik vaak aan hem denken en dat wil ik gewoon niet meer ! heb nooit een vriendje gehad, misschien dat ik daarom zo erg verliefd was. want ik dacht, eindelijk, iemand die me misschien ook ziet staan…