Ik heb ff dit gekopieerd uit het vindt-ie-me-leuk topic:
Er zit een jongen in mijn klas, hij is op dezelfde dag jarig. En hij roept de hele tijd door de klas: Ja, ik ben op dezelfde dag jarig als (mijn naam)! Ook heeft hij het veel meer over mijn verjaardag dan over de zijne. Hij vraagt ook de hele tijd dingen die hij al weet bijv. Op welke sport zit je? Die vraag heb ik niet beantwoord (was op twitter en zag het pas een paar dagen later) Een paar weken later zei hij: Jij zit toch op voetbal. Beetje vreemd ook dit. Ik ging ook weer op mn oude twitter gisteren (hij deed raar, toen heb ik een nieuwe aangemaakt, maar ik was heel nieuwsgierig naar mn oude) Toen ging ik in mijn interacties kijken een meisje schreef haar ‘‘schatties’’ op en zei: Wie moet ik nog meer linken? Die jongen stond er niet bij en zei: Ikke En (mijn linknaam) Hier schrok ik wel van, we zijn niet eens bevriend ofso. Vandaag zat hij voor mij bij een les en hij keek de hele tijd om en ging gekke bekken trekken naar mij. Hier moest ik natuurlijk wel om lachen Soms word hij ook wel een beetje rood als hij naar mij kijkt, maar dat heeft hij bij heel veel meisjes. Ik stond ook een keer bij een stel populaire meiden bij mij in de klas en gingen allemaal aan mensen koppelen (wel serieus, denk ik) Ze zeiden over een vriendin van hun dat het overduidelijk was dat er een chemie tussen haar en die jongen was. Toen begon ik te twijfelen. Ook is het als wij praten zo van ‘:$’
Bij tekenen hebben we verschillende groepjes (met tafels) Groepjes van 4 etc. Die jongen ging naar onze tafel toe en wij waren druk aan het tekenen. Hij zei tegen iedereen bij ons in het groepje (ook aan mij dus) : Mooie tekening. Maar ik was zo druk aan het tekenen dat ik per ongeluk geen dank je wel zei. Daar kwam ik pas achter toen hij weg was. Hij ging naar zn vriendengroep en zei: Ze zei niet eens dank je wel. Ik weet niet of hij dat precies zei, dat verstond ik tenminste. Maar hij kan het ook tegen een van de andere 3 meiden bedoeld hebben. Maar die zeiden allemaal dank je wel. Toen voelde ik me zwaar k*t. Zoals een keer dat hij mij koppelde met een andere jongen uit de klas. Nouja, niet koppelen, hij zei dat wij bij elkaar pasten. Of het een grap was weet ik niet, het was even 5 minuutjes voor hem grappig en daarna was het ook klaar. En soms wil ik hem ook wel eens betrappen op staren, maar dan kijkt hij net weer iets boven me of iets naast me.
Ik kreeg veel reacties dat hij mij wel leuk zou vinden. Super leuk natuurlijk, maar alles is heel erg veranderd na anderhalf maand. Ongeveer rond onze verjaardag (half januari). Hij gaat nu best wel veel met andere meiden om. Vooral met een meisje uit een andere klas (Vroeger een vriendin van mij) Zit hij de hele tijd op twitter, x’jes te geven, complimentjes en dat soort dingen. Tegen mij zegt hij bijna nooit meer iets. En als dat zo is, duurt het gesprek nooit lang. Maar 4 reacties ofzo. Alles is zo veranderd op een een of andere manier. Vroeger zei hij altijd ‘‘Heey’’ tegen mij op school, nu niet meer. Vroeger vroeg hij wat ik aan het doen was, nu niet meer. Vroeger had we grappige gesprekken op twitter, nu niet meer. Vroeger telden we samen af naar onze verjaardag, nu niet meer. Het is gewoon stom. Ik begin het gesprek altijd, en hij eindigt 'm. Soms reageert hij zelfs niet. Vooral omdat hij nu een flirt heeft met een ander meisje. Wat zouden jullie doen?
PS. Bedankt als je het verhaal hebt gelezen