Hem vergeten of terugwinnen ?

Sinds gisteren is het gedaan met mijn vriendje, we waren 1 jaar en 2 weken samen.De laatste tijd ging het erg slecht tussen ons, we hadden steeds ruzie over domme dingen…maar gisteren middag was ik bij hem en we hadden ruzie, ik had men moeder verteld dat ik bij een vriendin was omdat ze anders weer eens zou zeuren dat ik steeds bij hem ben, en hij is dat te weten gekomen en was daarom erg boos, hij begon scheldwoorden naar mij te gooien,hij zei dat hij het beu was en me niet meer nodig had toen zei hij dat het gedaan was tussen ons, ik barstte natuurlijk in tranen uit en hij wees me de deur…

Nu weet ik niet meer wat ik moet doen, langs de ene kant wil ik hem wel vergeten, maar langs de andere kant wil ik hem ook wel terug… Ik kijk steeds naar mijn gsm of hij me sms stuurt maar helaas… Op Facebook heeft hij me geblokkeerd en msn komt hij niet meer online… Ik word gek zonder hem!! Maar ik vraag me af of hij me ook wel mist, pff ik weet het allemaal niet meer… Wat moet ik doen ? :frowning_face:

Vergeten. Niet simpel maar het lukt echt wel, geloof me.

Hem vergeten.
Ga leuke dingen doen met vriendinnen dan komt het helemaal goed.

Wat een domme reden om het uit te maken? Zeker dat er niks anders aan de hand is met hem?

^ ik moet zeggen dat mijn ex ook regelmatig loog tegen zijn ouders dat hij bij mij was, terwijl we toen zo’n 4 jaar samen waren, het is echt verschrikkelijk gevoel voor de ander. Dus kan het enigszins wel begrijpen. Je hebt dan het idee dat je gewoon en te min persoon bent ofzo.

Maar ik zou hem vergeten als ik jou was. Hij heeft je niet voor niets geblokkeerd op FB enz, en misschien is dat maar beter ook. Zonder contact kom je er het snelst over heen. Soms is het gewoon het beste. Als je leuke dingen gaat doen met vriendinnen, focussen op school of werk, komt het wel goed met je.

Bekijk het ook van de kant van je vriend… *ik heb t tegen xMiss_Carolaa* want sommige mensen mogen nou eenmaal geen vriend/vriendin van hun ouders en dan doen ze het stiekem. Het heeft dan niks te maken met dat je een te min persoon voor ze bent.

Ze verteld dat ze altijd ruzie hebben en het daardoor is. En dat was hetzelfde met mijn ex, we waren ook al eerder uit elkaar. Ik ben 20, mijn ex ook, en kwam daar al over de vloer sinds mijn 16e. Hij mocht wel een vriendin, maar niet mij. Plus, nadat het uit was hebben die ouders het letterlijk tegen mij gezegd. Is half jaar terug dus zit er niet meer mee en heb er ook geen contact meer mee. Maar daarom zeg ik, hoe een persoon zich KAN voelen als dat gebeurt…