Hem uitnodigen?

Hee dames.

Ik geef aanstaande zaterdag een feest voor mijn verjaardag. Ik heb 25 mensen uitgenodigd. Ik ga er vanuit dat er ongeveer 18 mensen komen (dr zijn altijd mensen die niet kunnen enzo.)

Het grote probleem is: moet ik hem ook uitnodigen?

Ik heb hem ontmoet tijdens het uitgaan, dat was in mei. We hebben sindsdien contact op msn&sms. In juli heb ik hem nog een keertje ontmoet tijdens uitgaan, toen hebben we ook gezoend enzo. Hij wil graag een keertje afspreken, maar ik weet niet of ik dat wel durf. Daarom leek mij het wel wat om hem uit te nodigen op mn feest. Dan hoef ik niet perse de hele avond bij hem te zitten. Maar ik kán wel bij hem zijn.

Hij kent niet zo veel van mijn vrienden & vriendinnen. Ik heb gezegt: ik weet hoe verschrikkelijk een feest kan zijn als je er niemand kent. Dus ik begrijp best als je niet wilt komen. Hij wou wel graag komen.

Moet ik hier wel aan beginnen? Of moet ik tegen hem zeggen, dat hij een vriend mee mag nemen?

Alvast bedankt voor jullie advies!

ja goed idee wie weet word welwat

Maar als ie een vriend meeneemt, die vriend ken ik ook niet. Nouja, heb wel eens gezien, maar verder niet…

maar jij kent meer mensen dan hem, dus is het voor hem ook wel fijn om iemand te hebben, dat als jij even niet bij hem bent, dat hij niet helemaal alleen is. en iedere vriend meer is meer gezelligheid toch !

Jaa precies, hij kan opzich een vriend meenemen als hij dat prettiger vindt :slightly_smiling_face:

Ik zou hem een vriend mee laten nemen,

ik heb ook een keer de zoon van mijn ouders vrienden uitgenodigd maar die kende niemand, dus nam hij een vriend mee. Fijn voor hem en verders ook super gezellig!

Dus laat hem komen, desnoods met een vriend als hij het zelf wilt! :wink:

Ja tuurlijk, gewoon uitnodigen! Desnoods kun je hem inderdaad een vriend mee laten nemen. Hij heeft al aangegeven dat hij graag wil komen, dus deze kans zou ik niet laten schieten…!

gewoon doen

Gewoon doen!

Okéee. ik ben al super zenuwachtig, haha.

Ja doen! ik had dat ook op het feestje van mijn vriendje, ik had pas net met hem dus zijn vrienden kende ik niet dus mocht ik een vriendin meenemen :slightly_smiling_face: was echt veel beter!

Gewoon doen dan kan die gewoon zijn vriend meenemen (:

Doen doen! Ik had 't ook gedaan, en hij nam wel 3 vrienden mee die ik nog nooit had gezien… maar die waren super aardig en konden goed omgaan met mijn vrienden! Die avond kregen we ook wat ‘‘officieel’’ :stuck_out_tongue:

Als je hem een vriend mee laat nemen voelt hij zich ook niet zo alleen zegmaar, en voel jij je niet zo schuldig als je niet heel de tijd bij hem zit…

Veel succes iig ^^

als jij hem graag uitnodigt dan moet je dat zeker doen!
zeg dat hij als hij wil een vriend mee mag nemen, dan kan hij zelf beslissen of hij dat fijner vind of niet…
hopelijk is die vriend ook hartstikke aardig en klikt het tussen hun en jouw vrienden.
word vast hartstikke gezellig!

je geet zelf al antwoord op je vraag!

hij WILT komen! laat hem dan komen, vraag inderdaad of hij een vriend meeneemt, dan staat hij niet alleen de hele avond. er zijn toch veel mensen dus als je niks weet te zeggen is het ook niet gênant.

als hij wil komen zal ik hem gewoon laten komen, met idd een vriend, dan voelt ie zich misschien wat meer op zijn gemak en dan hoef jij er niet voor te zorgen dat ie een leuke avond heeft

Ik zou hem wel gewoon uitnodigen, en inderdaad zeggen dat als hij dat liever wil, hij een vriend mee mag nemen. Anders is het misschien niet zo leuk voor hem nee, als hij niemand (behalve jou dan) kent.