Heei allemaal,
Met: hem toevoegen of niet? heb ik jullie om raad gevraagt zodat een onbekende jongen mij ook leuk vind. Dit kunnen jullie dus allemaal daar lezen, maar allemaal bedankt voor jullie reactie’s. En hier gaat het weer verder… Ik wou hem toevoegen maar mijn knop bleef de hele tijd op vriedenverzoek staan, dus vanochtend toen ik mijn hyves opende zag ik dat hij juist vrienden wou worden(op hyves dan) ik blij natuurlijk! Wat zijn de volgende stappen dan?!
Groeten Shama12 en alvast bedankt!
Een krabbel sturen? Vraag; he, ken ik jou niet van… ? Ookal ken je hem niet, dan begin je wel en gesprek, HAHA, heb ik ook weleens gedaan
Gewoon een gesprek beggen en niet enkel sturen; hey. Je moet een zin sturen waarop hij kan antwoorden.
Krabbel optie1
‘‘Hee, leuk dat je me toegevoegd hebt!
Hoe is het verder?
xx shama12’’
Krabbel optie2
‘‘Hee! Alles goed?
xx shama12’’
Krabbel optie3
‘‘Hee,
haha ik wilde jou ook al toevoegen…
je bent me net voor
hoe is het met je? xx shama12’’
Huh? niemand doet toch meer aan hyves? Beetje offtopic
^Waarschijnlijk omdat ze nog jong is.
ik zou krabbel optie 3 doen, dat is lekker spontaan ! Daar houden jongens wel van
Ik zou krabbel optie 3 doen (:
gewoon naar hem toelopen of ‘‘toevallig’’ tegenkomen en dan optie 3 zeggen in t eggie. dan ziet hij dat jij wel lef hebt. dat vinden de meeste jongens erg leuk
idd krabbel optie drie, dan moet hij eigenlijk wel terug antwoorden
Haha leuk dat jullie allemaal optie 3 kiezen
1 topic over die jongen is wel genoeg hoor, dit is nu al je derde. Ik sluit allebei je vorige topics en in dit topic kun je alles over die jongen gewoon blijven posten. Je hoeft echt niet voor elke nieuwe dingetje weer een nieuw topic te maken.