Ik heb een relatie van bijna 7 maanden. Wij hebben nooit een perfecte relatie gehad omdat hij eerst niet werd geaccepteerd in mijn familie. Nu het eindelijk goed gaat heeft hij zijn eigen problemen.
Paar weken geleden hadden we ruzie en ging het niet zo lekker tussen ons dus probeerde we er alles aan te doen om weer ons oude relatie te herpakken want samen hadden we het heel erg leuk.
Nu zit hij in een hele stressvolle relatie en van het weekend hebben we een super weekend gehad. Samen voor hem kleding gekocht, uit eten geweest en hij had een cadeau voor me kocht. 3 dagen later is hij er zeker van dat hij het wil uitmaken.
Het kwam zo onverwachts omdat het leek alsof het juist de goede kant op ging. Ik wil hem heel graag terug. Hij zit niet lekker in z’n vel en heeft maandag een rechtszaak (don’t ask me why) en daardoor is hij heel erg gespannen omdat het z’n baan kan kosten.
Sinds die rechtszaak gaat het niet meer goed tussen ons. Ik ben bang dat hij een overhaaste beslissing gaat nemen over onze relatie en dat hij later er spijt van zult krijgen maar ik kan hem daar niet van overtuigen. Wat kan ik het beste doen om ons relatie stand te houden?