Hem tegenkomen met zn ex erbij, aah.

Hey dames,
Oh ik ben supertje blij he, gisteren kwam ik mn crush tegen na een lange tijd had m al vanaf mei niet meer gezien maar wel iedere dag smsen en zo en hij weet dat ik hem leuk vind!

Nou we stonden daar zo wat te kletsen, en te ouwehoeren, en oppeens kwam zn ex bij ons staan. Ten eerste; wat een arrogante draak. Gatverdamme. Ze keek me aan! Vuil! Maargoed, toen ze bij ons ging staan toen deed hij ook anders. Niet onaardig, maar wat minder aanrakingen en zo tijdens het praten, en ja ik weet niet gewoon anders. Toen zij weg was was het weer als vanouds, toen hebben we weer dik lopen kloten, hij ging mij zelfs op de foto zetten voor op zn tel hehe prima :pensive:’ Maar ook 1 van ons 2! En toen die weg ging gaf die me nog een kus, en daarna zoende we.

Dus even kortsamengevat:
Ik vind het apart dat die anders deed met zn ex erbij. Kan dit een teken zijn dat die nog iets voelt of zo voor haar? Hoe denken jullie erover? Thx!

Liefs

Misschien is hij gewoon bang voor de draak?XD Ik heb eigenlijk geen idee, ik weet niet of hij iets voor haar voelt, misschien past hij gewoon op zodat hij haar gevoelens niet kwetst. Maar als het je echt dwars zit kun je altijd vragen hoe het zit.

Ja DE draak inderdaad! :stuck_out_tongue: Nou ze hebben samen relatie gehad van 2 jaar … maar ze hebben echt noooit meer contact en zo. En oja! zij werd soort van boos op m, waarom geen idee, maar ze deed van ga maar weg en zo.

Ik denk dat het nogal ongemakkelijk voor hem was.

Ik denk inderdaad dat hij niet zo goed weet hoe hij zich moet gedragen (:

Dit en misschien vond hij het wel sneu om dat nog voor haar gezicht zo te doen tegen jou.
Hij ziet je echt wel zitten hoor want met een ex erbij is het vaak awkward

Dat was ook het eerste wat ik dacht! xD

Hahaha misschien issie bang voor de draak. Wie weet :stuck_out_tongue:

Maar idd dat kan het ook zijn dat hij het sneu vind om haar gezicht met mij zo close te zijn. :slightly_smiling_face:

Ik zou ook anders doen met me ex erbij hoor want dan zou ik me ongemakkelijk voelen

Mmm raar, misschien vragen wat hij met zijn ex daar deed? En wat hij nou van jou wel. Duidelijkheid vragen. Ik hoop voor je dat het goed komt !

Ze stonden eerst te praten en toen kwam die ex pas dus hij heeft het denk ook niet afgesproken

Misschien schaamt hij zich als zijn ex erbij is ofzo? Geen idee.

Ik snap hem wel. Hij wil misschien niet te klef doen als zijn ex erbij staat, om haar niet te kwetsen. Om het niet in haar gezicht te wrijven dat hij verliefd (aan het worden?) is op een ander meisje. Ik zou er iig niets achter zoeken (:
Sowieso was het waarschijnlijk eventjes een ongemakkelijk momentje voor hem.

^ oké raar. Misschien heeft zijn ex nog veel pijn er van dat het uit is, en vind zze het moeilijk om hem met andere te zien en daar houdt hij dat rekening mee? achja ik weet het ook niet. Hij kiest iig wel voor jou,

Dit.

Oke oke het is me wel beetje duidelijk nu :slightly_smiling_face:

Ik kwam hem tijdens het uitgaan tegen soort festival hier in de stad. En toen tikte die me aan in de discotheek, en toen kwam die ex erbij staan :wink: Zo ging het haha.

Ten eerste; wat een arrogante draak. Gatverdamme. Ze keek me aan! Vuil!

Hahahahhahahhaa

Euhm, mijn ex kwam tijdens feesten deze zomer echt elke dag naar mij toe en toen praatten wij gewoon wat, maar dan kwam zijn nieuwe vriendin er ook soms bijstaan en zegt hij gewoon tegen mij ‘Je ziet er goed uit. Je ziet er écht goed uit :slightly_smiling_face:’. Dan zie ik haar wel denken van wth o.O
maarja, dat moet hij dan maar gwoon niet doen ;s en ik weet niet of hij het met enige bedoeling nog doet, maar ik kan me voorstellen dat zn nieuwe meisje dat alles behalve leuk vindt.