Hem subtiel mee uit vragen?

Hi iedereen,
Ik zou heel graag jullie mening over iets willen weten! Er is een jongen die ik al een tijdje leuk vind en volgens mij ziet hij mij ook wel zitten. We zijn al een keer samen naar de bios geweest, maar dat was alweer 2 maanden geleden. En nu vond ik het dus wel eens tijd voor een nieuw afspraakje. Alleen ik durf hem niet zomaar mee uit te vragen…

Hij is nu voor een weekje op vakantie en we whatsappte voordat hij weg ging nog. Toen zei hij: ‘‘Gewoon lekker partyen met jezelf als er niemand is he!!’’ (omdat ongeveer mn hele vriendengroep op vakantie is) En daarna antwoordde ik: ‘‘Haha komt goed, ik stuur je wel partypics.’’

Mijn idee was nu, als hij terug van vakantie is hem het volgende sturen:
‘‘Partyen in je eentje is moeilijker dan verwacht! Wanneer kom je me helpen?’’
Leek me wel een subtiele manier om hem mee uit te vragen, maaar zou hij het door hebben? Of wat vinden jullie ervan?

Alvast super thanks xx

Hij moet jou maar mee uitvragen als hij ballen heeft.

Haha, het lijkt me wel een leuk/goed idee!
Ik denk ook wel dat hij het doorheeft!
Maar ik weet niet hoe hij verder is, en zich daar op vakantie heeft gedragen?
Het is natuurlijk wel al 2 maanden geleden.
Hoe komt het dat jullie niet vaker hebben afgesproken?

Haha heeft hij vorige keer ook gedaan met veel omwegen gedaan maar hij is nogal verlegen enzo…

Hij is sowieso geen versierder of wat dus daar maak ik me geen zorgen om :slightly_smiling_face:
Enn dat komt vooral doordat we elkaar eigenlijk helemaal niet goed kennen haha, we sproken elkaar daar voor heeel soms in de pauze wel eens, meer niet. En sindsdien wel meer gelukkig! Dankje voor je advies!

Haha klinkt wel leuk ja. Alleen is het bij jongens zo dat ze niet altijd de hint krijgen dus ik zou daarna nog wel voor de zekerheid vragen of het een date is oid. :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel leuk(:
En ook al ziet hij het misschien niet als een date (ik denk dat hij het wel doorheeft, maar je weet maar nooit), kunnen jullie altijd nog een echte date afspreken.

doen!
hahaa, ik vind het wel een goeie manier :slightly_smiling_face:

idd gewoon doen,:slight_smile:
het is een leuke manier dat zeker.
en ik denk dat hij er vanzelf wel verder op in gaat

Ja, ik zou het doen (:

Echt super bedankt voor al jullie reacties! Haha dit heeft de doorslag gegeven en ik ga het over weekje aan hem vragen, ben benieuwd! xx

Ik zou het doen!

Oh god ik heb net gestuurd: Partyen in je eentje was moeilijker dan gedacht dus word tijd dat je me maar weer komt helpen!
En hij antwoordde; Haha is goed!!
Maaaar damnn nu space ik hem want nu loopt het op niks uit.
En hij gaat nu slapen :frowning_face:
Kortom; poging 1 is mislukt.

Oh het komt echt nog goed hoor. Wat moedig van je dat je dat durfde!

Hahaha je had me moeten zien hier. Dikke stress!

Neeeee wat jij nu hebt gedaan is flirten, niet hem mee uitvragen.
Als je met hem wil afspreken moet je gewoom iets vragen in de trant van “heey, zin om samen een keertje wat leuks te doen?” ik zou de memo namelijk niet doorhebben op deze manier.

Ik zou gewoon zeggen: Ik verveel me
en dan hopen dat hij zegt: ik ook
en dan kun je misschien vragen om wat samen te gaan doen ofzo?
Succes ermee!