Hem nog een kans geven?

Een tijdje terug (half jaar ofzo) was ik verliefd op een jongen. Na een tijdje pingen kwam ik erachter dat hij mij ook wel leuk vond, ookal kwam hij net uit een relatie.
Vlakvoor dat ik op vakantie ging, ging t fout. Hij stopte opeens met pingen en negeerde me. Hij is een collega van me, dus we gingen voor alles ook gwn vriendschappelijk met elkaar om, dat hij me opeens zo respectloos behandelde was anyway klote.
Ik verdrietig/boos en ik besloot hem uit m’n leven te deleten. Dus toen ik hem na de vakantie weer zag, negeerde ik hem en verwijderde ik hem van ping.

Vorige week, bood hij opeens z’n excuses aan, via ping. Hij had er spijt van blabla, vond vind me leuk blabla. En sindsdien pingt ie me echt veel en praten we ook weer op werk.
Ik vind hem nog steeds leuk, maarja…
Vertrouwen is natuurlijk weg, en eigenlijk weet ik niet of hij nog een kans verdiend?

Nog een kans geven of niet?

Thanks!

Als je je dat al afvraagt… zou het niet doen, hou niet van dit soort types!

Nee dat is dus ook mijn overweging…
Eigenlijk moet ik verder gaan, maar ik zie hem 2x perweek op werk, dus ik kom niet over hem heen…
En hij is zooo leuk (A)

Tja vertrouwen? Je had toch niks met hem? Je kunt ook gewoon even met hem praten en vragen waarom hij een tijd niks zei. Je kan ook over emotioneel reageren.

je kan het proberen maar stel het loopt weer verkeert uit vind je het dan nog wel oke om daar te werken

ik zou gewoon met hem gaan afspreken en zien wat ervan komt

waarom gingdie je oppeens negeren enzo dan?
beetje raar maar ik denk dat je eerst nog even moet kijken dattie je niet weer hetzelfde flikt …

Ik denk niet dat het een overemotionele reactie was hoor, het is gewoon niet leuk als je iemand leuk vind en denkt dat het wat gaat worden en dan opeens is het weg.
Het feit dat je iemand waarmee je het gwn (ook vriendschappelijk) goed kan vinden opeens zo behandelt… Ik kende hem toen al een jaar…

hij ging me negeren, omdat “hij het even allemaal niet meer wist”
beetje vaag dus.

Ik ben ook bang idd dat het weer verkeerd gaat, maar aan de andere kant heb ik niet het gevoel dat hij met destijds “genaaid” heeft ofzo en dat het nep was/is.

in principe hadden jullie niks, dus in principe kan je hem niks verwijten. het is natuurlijk niet netjes en het voelt heel kut, maar ik zou er gewoon voor gaan.

Ik zou hem nog een kans geven, maar duidelijk maken dat als hij je dat nog een keer flikt, hij niet meer terug moet komen.

als je twijfelt, zou ik het niet doen.
je vertrouwen is weg en je bent bang dat het opnieuw gebeurt… reden genoeg dus om hem geen nieuwe kans te geven.

sorry maar ik vind het een beetje raar dat je zegt dat vertrouwen weg is. Je hebt niet eens wat met hem gehad.
Maar ik snap wel dat je je er niet fijn onder voelt en misschien denkt van wat wilt hij nou.

Ik zou hem een kans geven, maar je kan wel denken van; hij moet dan toch echt laten zien dat die er voor gaat.
Als je twijfelt, zou ik gewoon voorzichtig zijn en kijken hoe het loopt.
Je moet altijd je gevoel volgen!!