Ik zit met een heel groot dillema,
Ik heb nu 8 maanden een hele lieve vriend.
Maar hij verbied me heel veel dingen, ik mag bijvoorbeeld niet meer met gewone jongens vrienden omgaan die ik echt al heel lang ken, ik mag, als ik vrijdag met vriendinnen naar de stad ga niet later dan 1 uur van hem thuis zijn.
Opzich zou ik hier wel mee kunnen leven als hij die dingen ook niet zou doen.
Als hij naar de stad gaat met vrienden komt hij ook pas om 4 uur thuis.
Zaterdag zou ik met hem naar de stad gaan, maar er kwam een vriendin van me langs, nou gezellig die kan ook wel mee dacht ik.
Toen werd hij helemaal boos op mij omdat zij erbij was.
Dus was ik maar alleen met haar naar de stad gegaan en hij met zijn vrienden.
Kom ik later een vriend van hem tegen en hij zegt tegen mij, ik zou je vriend maar bellen en die goede vriendin van jou waar ze zijn, samen !
Bleek dat hij al de hele week met haar afsprak en met haar zoent, zaterdag in de stad dus ook weer en zaterdag voordat hij naar mij kwam ook…
Ik voel me er zo kut over en ik weet niet wat ik moet doen, ik heb hem er al mee geconfronteerd maar hij blijft het ontkennen.
Ik heb gezegt zolang jij niet de waarheid wil spreken, hoef ik jou niet te spreken.
Maar ik ga hier kapot aan.
Ten eerste vind ik het niet kunnen dat hij al een hele week met haar afspreekt omdat hij, mij verbied om met jongens omtegaan.
En ten tweede waarom zoent hij met haar, heeft hij dan zelf niet door waar hij mee bezig is…
Ik weet niet wat ik moet, aan de ene kant is het veel beter om het uit te maken maar ik hou teveel van hem…