hem nog een kans geven?

Ik zit met een heel groot dillema,
Ik heb nu 8 maanden een hele lieve vriend.
Maar hij verbied me heel veel dingen, ik mag bijvoorbeeld niet meer met gewone jongens vrienden omgaan die ik echt al heel lang ken, ik mag, als ik vrijdag met vriendinnen naar de stad ga niet later dan 1 uur van hem thuis zijn.
Opzich zou ik hier wel mee kunnen leven als hij die dingen ook niet zou doen.
Als hij naar de stad gaat met vrienden komt hij ook pas om 4 uur thuis.

Zaterdag zou ik met hem naar de stad gaan, maar er kwam een vriendin van me langs, nou gezellig die kan ook wel mee dacht ik.
Toen werd hij helemaal boos op mij omdat zij erbij was.
Dus was ik maar alleen met haar naar de stad gegaan en hij met zijn vrienden.
Kom ik later een vriend van hem tegen en hij zegt tegen mij, ik zou je vriend maar bellen en die goede vriendin van jou waar ze zijn, samen !
Bleek dat hij al de hele week met haar afsprak en met haar zoent, zaterdag in de stad dus ook weer en zaterdag voordat hij naar mij kwam ook…
Ik voel me er zo kut over en ik weet niet wat ik moet doen, ik heb hem er al mee geconfronteerd maar hij blijft het ontkennen.
Ik heb gezegt zolang jij niet de waarheid wil spreken, hoef ik jou niet te spreken.
Maar ik ga hier kapot aan.
Ten eerste vind ik het niet kunnen dat hij al een hele week met haar afspreekt omdat hij, mij verbied om met jongens omtegaan.
En ten tweede waarom zoent hij met haar, heeft hij dan zelf niet door waar hij mee bezig is…
Ik weet niet wat ik moet, aan de ene kant is het veel beter om het uit te maken maar ik hou teveel van hem…

Ik zou sowieso niks met een jongen willen die me van alles verbied maar als hij dan ook nog met je vriendin zoent…
Nee, ik vind niet dat deze jongen nog een 2e kans verdient.
Ik vind het zelfs gek dat je daar nog over na moet denken.

Hij mag wel alles doen en jij niet dat klopt niet.
praat er met hem er over
zo werkt het ook niet.
hij beslist over jou leven dat is toch geen leven dump hem

Vreemdgaan is tot daar aan toe, maar wat jou allemaal doet kan écht niet. Blijf niet langer bij deze jongen, want hij veranderd toch niet. Geloof me, jij wilt niet de rest van je jeugd/leven zitten met zo iemand.

Ik heb mijn vriend wel een tweede kans gegeven, en hij ging alleen maar vreemd. (En loog veel tegen me, etc.) Dit had ik niet moeten doen. Dit is ongeveer de domste keus die ik ooit gemaakt heb, maar ik heb het wel gedaan en doe het nog steeds. Hij heeft iet door hoeveel pijn hij mij doet, omdat ik bij hem blijf.

Als jij niet bij je vriend weggaat, gaat hij niet inzien hoeveel pijn hij jou doet. Alsjeblieft. En je zegt; ‘dat vind ik wel prima’. Maar je vind het niet prima dat iemand zo op je zit te letten, je vind het vervelend en kut. Je doet alsof je het oke vind, omdat hij je vriend is. Maar bij elke ander persoon zou je pissig als hell worden.

Alsjeblieft. Doe je zelf een plezier. Ga weg bij deze gozer. Hij verdient je niet.

als ik hem nog een kans geef, is dat al de 3e kans…
Ik hou gewoon zielsveel van hem en ik kan maar niet begrijpen waarom.
Ik ben niet eens gelukkig met hem, hij laat me alleen maar huilen en natuurlijk zijn er momenten dat we samen lachen maar die duren maar kort,
ik weet het echt niet meer ik hou te veel van hem om ‘doei’ te kunnen zeggen…

Als je hem echt niet wil dumpen, al weet je dat het beter is voor je… dan is het tijd voor een goed gesprek lijkt me. In een gezonde relatie verbied je elkaar geen dingen, maak hem dat maar eens duidelijk. Ook heb je het recht om flink boos op hem te zijn omdat hij vreemdgegaan is. HIJ heeft iets goed te maken, niet jij.

Jij hebt echt een klap van de realitystick nodig.

Als je weer bij hem terug gaat moet je ook niet zeuren als hij weer die dingen doet of vreemd gaan. want nu weet je beter.

ik denk dat je gewoon even door de zure appel heen moet bijten.
misschien is het in het begin kut, maar je vind vanzelf wel iemand die leuker is dan hij.
je geeft namelijk toch aan dat je het eigenlijk niet zo leuk meer vind. je moet jezelf niet zo kwetsbaar opstellen, want je verdient veel beter!

ik kan maar één ding zeggen:
maak het alsjeblieeeeeeft uit.
Een hondendrol als vriendin zou nog te goed voor hem zijn.

[i]Maak het uit ; hij verdient jou niet!
Ik weet dat het niet makkelijk is maar doe het want je gaat er nog meer kapot van zijn.

Succes meisje x[/i]

Je bent wel heel naïef als je hem nu terug neemt.

waaaaatt hij claimt jou erg en dan is hij ook achter jou rug om met iemand anders

Pardon?
‘Ik heb een hele lieve vriend’?

Meisje, doe je oogkleppen af, en wordt alsjeblieft wakker!
Je doet jezelf echt tekort door bij hem te blijven.

Dit is geen goede jongen, integendeel.

Iemand die je zo belemmert in je eigen leven, in plaats van je stimuleert, is een slechte vriend.

^ wat hierboven wordt gezegd

als je hem terug neemt ben je (sorry voor deze worden) echt heeel dom en makkelijk.

Hormonen? Feromonen? Gunstig DNA-materiaal?
Dit kan onmogelijk ‘houden van’ zijn… Probeer jezelf te doen inzien dat je wel verliefd bent, maar dat je nooit een leven met hem gaat kunnen opbouwen omdat hij niet te vertrouwen is.

Geen tweede kans dus.

Ik hou van jongens die erg jaloers zijn, dat ben ik zelf ook! Dus dat is voor mij nooit een probleem!
Alleen als een jongens zoiets doet (dus met een ander meisje zoent of wat dan ook) is het echt KLAAR! no matter what!
En als je hem nog een kans geeft … uhhh … NEE (:

Mensen houden vast aan datgene wat vertrouwd voelt.
Of dat dat nu goed of fout is, en bewust of onbewust.

Je moet jezelf losweken van deze gast.
Want je doet jezelf echt tekort zo, en je verdient alleen het allerbeste!

In een goede relatie moet je elkaar stimuleren, niet belemmeren.
Je moet elkaar de ruimte geven om je te ontwikkelen, te groeien, en elkaar te motiveren om ook je eigen leven te onderhouden.

Deze gast doet dat niet.
Hij ontneemt je je vrijheiden en de mogelijkheid om je even leven ook te behouden, en hij maakt je afhankelijk van hem.

Geluk is niet afhankelijk van iets of iemand, geluk maak je zelf.
Met aanvulling van andere mensen, maar deze gast vult je niet aan, integendeel.

Hij breekt je af.

Niet dom, wel naief.

hmmm, ik snap dat het moeilijk is maar hij maakt je ook niet echt gelukkig naar mijn idee dus ik zou zeggen AFKICKEN van die jongen, sterktee (: