Hem niet durven aftrekken..

Ik heb dat op het begin ook gehad, ik had het gewoon gezegt dat k het eng vond, hij vond het helemaal niet erg en was juist blij dat ik het eerlijk zei. Hij heeft me toen gewoon beetje geholpen, nyaaa, niet zo van doe dit en dat, maar me niet opgedrongen en me rustig de tijd gegeven… Toen ik eenmaal bezig was ging het eigenlijk van zelf…

succes(Y)

Ik had dat in het begin ook, na een tijdje ging t bij mij over, en nu begin in vrijwel altijd.

ik had dat ook zoooo erg in het begin, ik vond het gewoon eng en ik dacht ‘omfg, wat als ik het niet kan?’ maar toen heb ik het gewoon eerlijk gezegd en heeft hij me gewoon verteld wat hij lekker vindt enzo en hij heeft me gewoon geholpen :]

had ik ook in het begin maar hij zei: ik help je wel een beetje en dan probeer je het daarna alleen.
en tja hij zei dat ik het superlekker deed haha dus het zal wel goed zijn.
ik had wel aleens iemand afgetrokken maar hij is besneden dus dat vind ik wel weer wat anders.

Had ik ook hoor,
hij zag dat ik het toch wel eng vond,
en hij heeft me een beetje geholpen enzo,
heel voorzichtig,
superlief! :flushed:

:’)

Alles is al gezegd :3

ik had het ook… nouja heb het nogsteeds alleen heb ik nu geen vriendje meer dus doe het niet meer:P ik heb me zelfs van school ziekgemeld om het meer over te laten komen dat ik echt ziek was en dus niet kon afspreken zodat ik het niet hoefde te doen… :expressionless: ik heb er best wel spijt van dat ik niet gewoon nee heb gezegt in het begin. dus ik zou het niet doen als je er bang voor bent want je gaat er spijt van krijgen…

Voor alles moet er een eerste keer zijn.
Bij mij gebeurde het zo: hij nam mijn hand en keek mij echt aan zodat hij aan mijn gezicht kon merken of ik het ook wou of niet. En verder is er niets moeilijk aan. Ze worden al gek als je hun ding nog maar aanraakt dus … Doe wat jij denkt dat het beste is!

anders zeg je het eerlijk.
als hij erom moet lachen zal het gewoon niet eerlijk van hem zijn.
en misschien kan ie jou helpen enzo.

Betekend dat je er dus niet klaar voor bent. Pas als je zelf iets hebt van, OKE ik wil het nu ervaren. Gebeurt het vanzelf en dus uit eigen wil. Dus, wacht nog maar even. Je bent niks verplicht, ookal is dat inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan.

zoals je al wle leest, heeft bijna iedereen dat in t begin… t is gewoon een kwastie van een keer doen. doe het bijvoorbeeld in stapjes…eerst gewoon een beetje strelen, pak hem eens vast, beweeg een beetje heen weer,zit eens aan zn ballen dat soort dingen…zodra je merkt dat je t minder eng gaat vinden, probeer dan meer enzovoort…heb het er wel eens met mijn vriend over gehad, maar jongens hebben dat net zo erg bij meisjes! hij zei dat hij in t begin, ookniet wist wat ik lekker vond…dus je vriend snapt dat ookwel, hij vind het misschien wel net zo spannend als jij!

haha hier moest ik echt om lachen :'D
maar je hebt wel gelijk.

Nou, veel kan ik hier niet meer aan toevoegen. t is inderdaad even onwennig in t begin maar eerst gewoon keer met je hand overheen gaan, keer vastpakken, en zo steeds verder. uiteindelijk gaat het vrijwel vanzelf, en vraag hem anders gewoon hoe hij het graag wil :slightly_smiling_face:

ik heb ook een keer een jongen afgetrokken, en toen heb ik gewoon aan hem gevraagd of hij me wel wou helpen.
toen pakte hij mijn hand en deed het zegmaar voor,
en toen later deed ik het zelf gewoon.

maar ik schaam me dan zo, als een jongen al veel meer heeft gedaan, dat je daar dan zelf een beetje zit te stuntelen :blush:
wat kun je dan doen?

ik heb het al eerder gedaan bij mijn ex, maar ik durf eigenlijk niet te beginnen bij mijn huidige vriend.

dat heb ik ook rock it!
maar om nou ineens me hand in zijn broek te doen, vind ik zo raar.