Hem niet durven aftrekken..

ik durf hem niet af te trekken, of iets bij hem te doen…
dan liggen we naakt op elkaar alleen ik doe het dan gewoon niet, bang
dat ik het fout doe ofzo. hadden jullie dit ook op het begin? of iemand tips?

tuurlijk is t eng.
ik zei gwn: je moet mij wel een beetje helpen,. ik weet niet zo goed hoe het moet(:

Dan ben je er nog niet klaar voor en moet hij dat respecteren lijkt mij (A)

Ja dat had ik in het begin ook hoor,
Je moet gewoon doen wat je instinkt zegt… eigelijk gewoon vastpakken en dan op en neer bewegingen maken…
Haha meer advies kan ik niet geven, Sorry meid ! x

haha precies hetzelfde als wat ik zei!

Ik ken het xD
Ik deed het wel met mijn vriend ( nu ex)
Maar het idee dat ik aan dat ding moest trekken vond ik echt… smerig gewoon.
Ik denk dat je gewoon moet zeggen van; je moet wel zeggen hoe je het fijn vind met je hand ofzo. Zodat je in ieder geval weet wat hij lekker vind. Je moet gewoon een beetje trekken met dat ding xD
Bah als je er zo over na denkt is het echt vies xD

Zeg dat je het moeilijk vind, misschien kan hij jou hand pakken en laten voelen hoe hij wil dat je je had beweegt.

voor alles is een eerste keer. probeer eerst gewoon wat en vraag dan of het zo goed voelt. ik was ook gecorrigeerd door mijn ex hoor, niks ergs mee! :slightly_smiling_face:

Mijn vriend moest me de 1e x ook een beetje helpen, maar da’s niet erg.
Tegen de tweede keer kan je het perfect. ;p

Eens!
niks moet :wink:

oow ik ken het
maar als je echt graag wil is het denk ik gewoon handig om te zeggen dat het de eerste keer is en je niet precies weet wat je moet doen en of die je even wil helpen tenminste zou ik doen

Ja idd, originelere tips kan ik je ook niet geven dan degenen die er al staan. Maar je moet er niet te veel over nadenken want het is super makkelijk! Gewoon wat uitproberen en als het niet lukt, nou en? wat is daar erg aan? Desnoods helpt hij je ff met zijn hand of komt hij gewoon niet. Big deal, oefening baart kunst :wink: succes

Ik kon het in het beging ook echt niet! Maar toen vroeg ik mijn vriend om te helpen, en nou ben ik een pro volgens hem xD. Nou probeer ik nogsteeds dingen uit, en dan vraag ik gewoon steeds; vind je dit lekker?. Dan weet ik het ook.
MAAR ALS JE NIET DURFT MOET JE HET OOK VOORAL NIET DOEN!

Iedereen heeft dat volgens mij wel. Dat je niet weet HOE?
Maar ach, ik zei gewoon; geef me wel wat tips, want ik heb niet zo’n ding, dus ik weet ook niet hoe het moet.
En geloof me, het is geen kunst. haha.

vraag gewoon zn hulp. jij bent niet met zo een ding geboren en eens zal je het moeten leren. niet dat het echt n kunst is maar toch

volgens mij is het voor ieder meisje eng om dat te doen de eerste keer
vraag gewoon zijn hulp
of ga erheen met je hand en leg zijn hand op jou hand
dan snapt hij de hint echt wel hoor
x

Ik snap je zorgen maar die zijn nergens voor nodig eigenlijk… Ik denk dat als je vriendje echt van je houdt dat ie vanzelf wel aangeeft als hij het niet lekker vindt of als ie vindt dat iets beter kan :slightly_smiling_face: Tenzij hij ook wat verlegen is en als je dat van hem weet kan je hem er het beste naar vragen… Klinkt waarschijnlijk wat makkelijker dan het voor de meesten is :stuck_out_tongue: Maar denk maar zo: een jongen vindt het net zo lastig om voor het eerst te vingeren. Dan sta jij toch ook klaar om hem te helpen?(A) Als hij niet voor je klaarstaat dan loopt ie naar mijn mening teveel zn lul achterna…

Ik vond het ook eng de eerste keer. Uiteindelijk toch gewoon gedaan, hij corrigeerde me soms paar keertjes maar hij zei daarna dat ie het heel lekker vond.

ik vond het ook echt super eng
en heb het zo lang mogelijk uitgesteld
maar toen ik het wel deed viel het allemaal wel mee
hij helpt je toch wel een beejte.
x