Hem mee uit vragen?!

Hey meiden,

Ik kwam dit jaar in een totaal nieuwe klas. Ik ging namelijk van VMBO-TL naar de HAVO. En er viel me al een bijzondere jongen op, J. Hij is zo lief. Ik durfde eerst niet in contact te komen omdat ik hem niet kende.

Maar een paar klasgenoten kenden hem wel, en in een tussenuur ( lesuitval) ging ik aan een tafel zitten waar hij ook zat. Zo raakten we aan de praat. Maar hij ging snel weer weg want hij was vrij. Hij zei tegen mij ‘’ Als je nog wilt praten bel je me maar ‘’. Lachend zei ik dat ik zijn nummer niet had en die kreeg ik. Sindsdien smsen we af en toe en op msn spreek ik hem bijna dagelijks. Ook hebben we voor de grap bijnamen voor elkaar.

Maar hij heeft iets gehad met een vriendin van mij. Het is niet echt een goede vriendin maar meer een hele aardige klasgenoot waar ik het goed mee kan vinden. Maar hij heeft haar een soort van geplayed zegt ze. Maar hij zegt van niet. Maar daar hou ik me niet mee bezig. Maar hij heeft nu ‘’ iets ‘’ met iemand anders. Maar het is niets officieels.

Hij weet dat ik hem leuk vind, en hij zei dat hij mij leuk vond en dat hij nu twijfelt aan dat andere meisje. Ik wacht al sinds het schooljaar begonnen is dat hij me eens mee uit vraagt. Maar ik begin te bedenken dat ik het zelf moet doen! Maar ik weet niet of ik het wel kan maken door mijn goede klasgenoot en het meisje waar hij ‘’ iets ‘’ mee heeft. Als ik vraag hoe het zit tussen J en R ( Het meisje waar ie ‘’ iets ‘’ mee heeft) zegt hij dat hij nog twijfelt. Dus redelijk vaag.

Wat denken jullie?!
Mee uit vragen, of totaal niet vanwege de klasgenoot en het feit dat ie soort van iemand heeft.

up

laat hem de eerste stap zetten. je vriendin zegt niet voor niks dat hij haar geplayed heeft… hij mag ook zijn best doen!