Hem mee uit vragen?

Hooii,

Ik heb laatst met een jongen gezoend tijdens het uitgaan die ik wel kende.
Maar sinds die avond whatsappen we heel veel, alleen ben ik nogal onzeker en bang dat hij dat alleen doet
om aardig te zijn of omdat hij gewoon vrienden wil zijn.
Zal ik een keer vragen om af te spreken? En hoe dan? En wat als hij eigenlijk niks van me wil? Dan is dat
zoo genant aangezien we veel met dezelfde mensen omgaan.

Nou als jullie een beetje dezelfde vriendenkring hebben zou ik zeggen dat je bijvoorbeeld eerst met nog wat vrienden erbij wat gaat doen. Zo kan je hem ook wat beter leren kennen, en wie weet er een beetje achter komen hoe hij over jou denkt. En als het klikt zou ik gewoon aan hem vragen iets in de richting van was gezellig die avond zin om samen is een keer af te spreken?

Jaa naja heel veel weten al dat we gezoend hebben dus als we met een groep afspreken gaat er alleen maar gekloot worden, lijkt me ook niet ideaal hahaha

Gewoon keertje vragen of hij zin heeft om ergens wat te drinken ofzo :slightly_smiling_face:

Jaa, alleen ben ik zo bang dat hij niet wil ofzo :frowning_face:

Oja, hij stuurt ook sinds de zoen kus emoji’s als we weltrusten zeggen, en dat deed hij daarvoor niet.
Maar of dat iets betekent :stuck_out_tongue_winking_eye:

niet geschoten altijd mis :wink:
beter dan je toch in de eeuwigheid afvragen “wat als…” of niet soms :wink:?

Gewoon mee uit vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Als hij niet wil dan merk je dat vanzelf wel maar dan zou hij je vast niet zomaar zoenen en de hele tijd met je appen.

Ik zou gewoon vragen of die een keer wat leuks wil doen (filmpje pakken, ergens eten, of bij je thuis). Je merkt al snel genoeg of die het wil of niet en een jongen zoent heus niet met je en stuurt je allemaal appjes als die je helemaal niet ziet zitten neem ik aan haha

UPDATE: Hij heeft gevraagd om vanavond een film te kijken aaahhh

aaah wat leuk :upside_down_face:
Houdt je ons op de hoogte?

Haha doe ik! Was echt een geslaagde avond haha :flushed:

wat lieffff :hugs:

awwww