Hem laten of achteraan gaan?

Ik ben al 2 maanden met een jongen bezig, op het begin ging het echt super. We zagen elkaar elke week maar nu het drukker is op school is dit aan het afzwakken. Hij heeft het druk doordeweeks met school en in het weekend werkt hij. Voor mij geldt hetzelfde. Hij zit in een andere stad op school en woont ook 30 km van me vandaan.
Nu was vorige week zijn telefoon een week kapot en heb ik hem dus nauwelijks gesproken. Toen ik hem afgelopen vrijdag vroeg of die zin had om naar mij te komen, het was 10 uur 's avonds had die niet zo’n zin meer om naar me toe gereden te komen omdat het dan al half 11 zou zijn. Hij zei toen dat hij deze vrijdag wel naar me toe zou komen. Alleen bleek al snel dat we allebei een feestje hadden. Toevallig hetzelfde. Nu heb ik hem deze week bijna niet meer gesproken en al helemaal niet over hoelaat hij naar het feestje gaat of iets. Ik begin daarom te twijfelen aan of hij nog wel zin in me heeft. Vinden jullie dat hij iets moet laten weten vanavond? Over hoelaat hij gaat of dat hij op feest stuurt waar ik uithang? Zodat ik weet als hij niks stuurt dat hij geen zin meer erin heeft. Of moet ik zelf erachter aan gaan? Ik voel me ontzettend rot omdat het contact echt verzwakt is. Ik zou het rot vinden als het nu ineens klaar zou zijn…

Vraag hem gewoon of hij nog gaat, en of je elkaar daar ziet? Je merkt vanzelf hoe het verloopt…
Niet te druk om maken.

je zit eigenlijk de hele tijd te zeggen dat hij geen contact met je zoekt.
maar dat kun je toch zelf ook doen?
Sorry, ben daar een beetje hard in.
Niet alleen de jongen moeten het initiatief nemen, maar ook meisjes
anders dat heb je opgegeven moment gewoon relatie meer, maar snoepjes verkering.
Dus zoek contact met hem, of niet klagen dat hij niets zegt.
Als hij niet antwoord op je sms, jammer dan, jij hebt het tenminste geprobeerd.