Hey,
Ik weet nu dat ik al dat ik deze reacties ga krijgen met mijn verhaal ('het is je eigen schuld. je bent er zelf mee doorgegaan. je gaf geen grensen aan) I know I know. Maar ik moet het toch even kwijt.
Ongeveer een week geleden kreeg ik een DM van een oudklasgenoot uit groep 8. Het gesprek startte ongeschuldig, van hoe het ging en of ik hem wilde volgen op snapchat. Ikzelf had daar geen problemen mee. Hem eenmaal toegevoegd te hebben begonnen we gelijk met elkaar te praten. Harstikke leuk vond ik dat, omdat je nou eenmaal 8 jaar met elkaar in dezelfde klas hebt gezeten natuurlijk. Op het gegeven moment wilde hij wat vragen stellen “die wat raar op mij zouden kunnen overkomen”. Ik zei dat hij ze mocht stellen, maar dat ik er misschien geen antwoord op gaf. Hij wilde weten of ik gezoend had, seks had gehad, enzovoort. Nee, beiden had ik dat nog nooit gedaan was mijn antwoord (ben 16, over twee weken 17 ) “Zullen wij dat samen dan eens gaan doen?” stelde hij voor. Denkend dat hij het niet meende of grappig probeerde te zijn antwoordde ik terug: 'Ja, is goed. Wanneer?" Had ik dus niet moeten doen. Hij bedoelde het niet om grappig te zijn en begon gelijk seksueel getinte opmerkingen te maken. Oke, ik ging hier wel een beetje in mee eerst, omdat het toch een goed gevoel gaf, al die aandacht. Ik ben van mezelf ontzettend onzeker (geen excuus) en vind het daarom natuurlijk fantastisch om een compliment te krijgen van iemand, van iemand te horen te krijgen dat ik mooi ben. Het leek me ook op een of andere manier een goed idee om mijn nummer te geven. Not. Hij blijft appen en bellen en jaja, ik weet het, ik kan hem gewoon blokken, i know. Maar, het klinkt misschien raar, toch wil ik hem liever niet kwijt op een of andere manier. Idioot toch? Ik weet niet of mensen ook zoiets hebben meegemaakt? Tips zijn niet nodig, ik ben al van plan om hem te vertellen dat ik hier niet mee door wil gaan, maar mijn verhaal hier kwijt kunnen lucht wel op.
Groetjes.