Hem herinneren voor onze date??

(mag verwijderd worden?)

Je kan aan hem vragen of hij al zin heeft om film X te zien? Gewoon casual, van: Ik vind het leuk om je maandag te zien :slight_smile:
Als hij het vergeten is, dan weet je ook waar je aan toe bent.

Ik denk dat het je meer geruststelling geeft als je er zelf over begint dan dat je op hem wacht. Misschien is hij het vergeten, misschien niet.

Ik zou het inderdaad ook gewoon vragen! Het is logisch dat je wilt weten waar je aan toe bent. Inderdaad vragen of hij zin heeft in de film of dat je vraagt waar/hoe laat jullie maandag afspreken, dat zijn doodnormale vragen.

Gewoon vragen, dit moet gewoon kunnen bij een jongen waar je al een date mee gepland heb. Desnoods doe je het zondagavond pas

Ja, gewoon ergens tussendoor vragen hoe het nu zit met maandag?

Ik ben wel een beetje nieuwsgierig haha.

hi girls!

Alsof hij deze forum had gelezen, want niet lang na mijn post kreeg ik een bericht van hem. Hij stelde zelfs voor nog wat te doen voor de film. Leuke avond gehad. :slightly_smiling_face:

Stress was helemaal nergens voor nodig ::slightly_smiling_face:

^^Aaah, wat leuk! Hoop dat er een 2e date volgt hahah :slightly_smiling_face:

Wat fijn Chess! Komt er nog een vervolg?

Wegens herkenbaarheid wil ik toch niet veel kwijt hier op het forum, maar de situatie is wat ingewikkeld. (stuk ouder dan ik)
Er staat dus nog niks op de planning. Ik hoop het wel heel erg… Ik zit ieder moment van de dag met hem in mijn hoofd…

Ah herkenbaar, dat laatste deel. Ik hoop het voor je!!
Hoeveel ouder is hij dan? :cold_sweat:

bijna twintig jaar

En voor mensen gaan oordelen: we kunnen gewoon goed met elkaar vinden. Hij heeft geen rare intenties. Ook op de afspraak heeft hij me bijv. niet één keer aangeraakt. Het afspraakje was in zijn ogen dus ook iets heel anders.
Het probleem ligt alleen een beetje bij mij dat ik misschien gevoelens voor hem heb gekregen. oeps… not sure tho…

ingewikkeld :frowning_face:

Plan gewoon zelf een tweede afspraak

Dus eigenlijk was het geen date? Hij ziet jullie (nog) als vrienden en jij vindt hem leuk?

Maar het gaat er niet om, om wat de rest vindt, het gaat er om wat jullie vinden!

Chess, hoe oud ben jij? Aangezien je praat over een leeftijdsverschil. En hoe weet je dat het afspraakje voor hem anders was? Heeft ie dat gezegd of heb je dat gevraagd? Als hij het niet gezegd heeft en jij het niet gevraagd dan kun je gerust een tweede date aankaarten.

Yup. Ik had het ook eerst geformuleerd als ‘date’ met aanhalingstekens. Maar dat was niet de kern van mijn vraag en verhaal om dit topic op te starten, dus ik hield het verhaal wat simpel.

Ik ga het gewoon even aankijken. twintig jaar is gewoon ook een heel groot verschil. Dat hij mij dus niet leuk vindt, weet ik zeker. Bij mij zal het ook overwaaien. Maandag was gewoon een hele leuke avond waar ik telkens aan terugdenk.

Dus jij bent 17 en hij 37?