Hem geloven of niet?

-

Tja je hebt gedaan wat je kon, laat het haar dan maar zelf merken dat hij niet is wie hij zei dat hij was.

Je nichtje moet het inderdaad zelf ondervinden. Ik zou alleen echt ingrijpen als het de verkeerde kant uit gaat, maar aangezien zij 17 en hij 15 is zal dat niet snel gebeuren.

Ik zou haar gewoon laten. Ik vind het ook wel kleine leugens hoor, niet echt drastisch.

^Geen drastische leugens? :’)
Liegen over geld, auto’s en boten vind ik best wel erg eigenlijk.

Nee ik niet. Je zit op een datingsite dus dan snap ik dat je je groter voordoet dat je bent. Maar het zijn geen leugens over zijn karakter ofzo. Zij had zelf ook wel kunnen verzinnen dat het niet waar was.

Dat is dus het probleem, zij gelooft dat allemaal. En oké als je zoiets doet in het begin maar het wordt nu heel serieus en als je dan nog steeds zit met al die leugens vind ik wel een ding haha.

Hij is trouwens wel maar 15, maar komt uit nogal een andere wijk als hier, waar ze alles met vechten oplossen en hij heeft vaak genoeg politie voor zn deur.

Wel naïef dat ze alles maar geloofd. Een vliegtuig kopen? Come on…
Anyway, ik denk dat ze er inderdaad toch echt zelf achter moet komen. Jij hebt ieder geval je best gedaan.

Op je 15e een vliegtuig kopen :face_with_raised_eyebrow:

Ja, hij niet zelf. maar dan alsnog

Ik snap heel goed wat jij voelt, heb ik ook een tijd gehad met iemand die dicht bij mij stond.

Het enige wat je kan doen is dit onderwerp nog één keer serieus in een gesprek aanknopen, en je mening goed onderbouwen met de argumenten die je hier boven ook hebt genoemd.

Zeg haar ook dat als je verliefd bent, je nou eenmaal een roze bril op hebt waardoor je de “slechte” dingen niet meer kunt zien.

Als ze nog steeds niet van gedachten verandert, sluit ik mij aan bij de meesten hierboven dat je nichtje het gewoon zelf moet ondervinden. We maken allemaal toch wel fouten in ons leven? Helaas zit het zo…

Thanks :slightly_smiling_face: Heb het er net nog even serieus met haar over gehad en ze gaf toe dat ze over een groot deel ook twijfelt en probeerde bij hem achter de waarheid te komen, maar toen werd ie boos dus denk niet dat ze het nog een keer gaan proberen.

Dan laat ik het maar zo

dubbel