Hem een appje sturen?

Heey meiden,

Ik zit in een lastige situatie: ik vind een jongen erg leuk en viavia kreeg ik zn nummer.
We kennen elkaar al bijna een jaar en kunnen heel erg lachen en goede gesprekken hebben samen.
Alleen zal ik hem gwn een appje sturen? Want ik ben dan bang datie denkt dat ik hem stalk of hem lastig val of dat hij me vervelend vindt enzo…

Doen! Je ziet vanzelf wel of het een leuk gesprek wordt, dan is het geen stalken toch? En anders stop je weer met appen.

Gewoon doen! Als hij je wel gaat vragen hoe je aan zijn nummer komt moet je er gewoon een grapje van maken. Niet te serieus op in gaan en dan krijg je vanzelf een goed gesprek :slightly_smiling_face:

Haha thnx x
Ik ga het gewoon doen :wink:
Tnx girlss !!

Oh, gewoon doen. Maar wel als je ook echt een reden tot contact hebt. Anders wordt het zo’n naar gesprek. Dus zegmaar beginnen met een vraag oid, niet “HOI IK HEB JE NUMMER VAN HENK OMG LY<3” [even hyperbolisch maar je snapt 'm right?].

Doen, ik heb het ook gedaan, liep bij mij niet geweldig af. Maar bij de meeste meisjes wel!

Ik heb dus heey gezegt, en ik weet dat hij het heeft gelezen, want hij was online.
Maar hij heeft niet gereageerd :frowning_face:
Hij weet niet dat ik het ben, misschien wel, maar niet dat ik weet…maar hij negeert me dus

Misschien heeft ie er gewoon per ongeluk overheen gekeken en is ie gaan slapen? Hij reageert binnenkort vast wel

Als hij echt niet reageert, kun je later misschien nog een appje sturen, van: ‘Dit is *naam*, voor als je dat nog niet wist.’ Hij denkt nu vast dat een of andere onbekende hem ineens een bericht stuurt.

Jullie hadden gelijk! Hij was gaan slapen, maar heeft deze ochtend gereageerd en we hebben nu echt een leuk gesprek!
Thanks girls !!x

Aaaw, dit is leuk! Mooi dat je een leuk gesprek hebt met hem. Succes ermee! :slightly_smiling_face:

Goed dat je een goed gesprek hebt!