Hem dumpen ..

[i]Heeei , ik hoop dat jullie me kunnen helpen :grin:

Ik was namelijk met een lieve jongen en na een tijdje vroeg hij zich af of ik wel echt gevoelens voor hem had …
Dus hij twijfelde en dit deed me nadenken of ik werkelijk gevoelens voor hem had … Eerst was ik er zeker van en was ik wat teleurgesteld in hem dat hij daarover kon twijfelen , maar nu …
Ik heb hem gezegd via sms dat we beter vrienden konden blijven en dat ik geen gevoelens meer voor hem had , maar nu begin ik wéér te twijfelen omdat ie tegen al mijn vriendinnen zegt dat hij van me houdt en niet meer kan slapen/eten … Vind ik best wel zielig en zou hem graag een tweede kans geven , maar ik heb echt geen gevoelens meer voor hem …
Wat moet ik doen ??[/i]

je moet hem in ieder geval geen 2e kans geven uit medelijden.

Hoe zielig het voor hem nu is dat de gevoelens niet wederzijds zijn. Maar je kwets hem nog meer als je hem niet leuk vind en wel doet alsof.
Niet doen dus. Hij komt er wel over heen

Je doet hem meer pijn als je hem nog een kans geeft uit medelijden

Je moet m geen 2e kans geven als je niks voor m voelt, als hij erachter komt is hij alweer gekwetst , praat gwn veel met m en doe vriendelijk dan zal hij hem zeker al een heel stuk beter voelen

Niks aan te doen denk ik. Maar ik snap wel dat je het zielig vind, is het ook. Maar ja, als je hem gewoon een beetje op afstand houd (mischien wel wat vragen van hem beantwoorden als die er zijn) komt die er wel overheen

Je moet niet uit medelijden dubbel denken, je moet 2x denken over joùw keuzes, niet over andermans leven. Het komt en gaat weer, zijn verdriet blijft niet eeuwen hoor.